Alex_Shine

Містична матня з компрессором , шукаю відповіді

63 posts in this topic

#312862 Posted (edited)

Слава Україні! Хлопці, такая дурня, приволокли мені компресора " на ремонт" кароч яка штука, компресор с заводу не пускався, розібрав БРНО, там який гусь накрутив дурні, ну ок. Я визвонив робочу та пускову обмотки, два кондери, 60 і  300 МКФ ( робочий і пусковий ) все начебто просто, але є одна містична матня. Пусковий кондер розмикається ексцентричною сисемою, яка собрана в самому двигуні. Собсно ось і біда, компресор не стартує, тобто вмикаю, він прокручується і все, тобто відсутня пускова ємність.ст Зняв двигун, розібрав, перечистив контакти ( на сисемі ексцентриків ) , зібрав, в всеодно біда. Електричний ланцюг є ( на тестері ) а по факту немає. в БРНО 6 дротів, чорні , червоні та жовті, от жовті то і є екцентрик, Тестером все робе, а під нагрузкою ні. Вже собі всі мізки зломав.. Напряму робе, а в "автоматі" ні. Мож хто мав таку біду да шось порадить? Бідуля саме в тому, що немає ланцюгу на пусковий кондеер, щоб я не робив

 

IMG_20220416_201737.jpg

IMG_20220416_202219.jpg

IMG_20220416_202227.jpg

Edited by Alex_Shine
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312864 Posted (edited)

ДОброго вечера 

мог переломаться провод - или поврежден кабель и внутри сгнил провод (от системы размыкания доп емкости) - напряжение Вам покажет (да и сопротивление покажет +- пару  ом иногда) а ток не проведет (через цепь размыкающих контактов пропустите напряжение 12в и лампочку от фары авто - там ампер 10 нагрузки - вот и проверка по току) - если на прямую все работает  то только узел автозапуска виноват 

или на худой конец пропустите тепловентилятор киловатта 2  через эти контакты (фен и тд)  - подключитесь прям к проводам в коробке желтым и так  как двигатель стоит  контакт должен быть постоянный а ток так приличный 

Вы написали на эксцентрике узел  там по идее центробежный  выключатель должен быть 

 

Edited by Viktor_KVS
2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312866 Posted (edited)

я б і конденсатори на ємність провірив

41 минуту назад, Alex_Shine сказал:

Напряму робе, а в "автоматі" ні.

Тобто через автовимикач і без автовимикача? Запускається і робе без автовимкнення?

Edited by Bogdan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312867 Posted

До речі, там іноді і тепловий запобіжник ставлять.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312868 Posted

компресор.jpg

Щось таке має бути підключено. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312873 Posted

1 година назад, Alex_Shine написав:

відсутня пускова ємність

 

Замкнути ексвимикач. І як не запускається... то 300мкф міняти.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312874 Posted

300мкф ємність нова, переміряв тестером.Там два кондера, 60 та 300, 60 включений постійно ( на пускову) а 300 підключений через ексцентричний розмикач. Так ось... В такому випадку не стартує, якщо закорчую  екцентрик ( втупу, перемичкой,) стартує без проблем. Тобто біда в тому ексцентрику. Але розбирав же, дивився ,все там норм, да і тестером він звониться . Включаю примусово двигун, ланцюг розмикається.... Як таке може бути 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312875 Posted

Оце думаю, і правда .. там же ток скажений через той розмикач біжить... Спробую ампер 15 через лампочку дати ... Якщо не працюватиме, то знов буду розбирати двигуна... Подробиці вже по факту

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312876 Posted

перевiрте проводку на цiлiснiсть, в мене таке було, всерединi провод вiдгнив i не працював, хоча тестором взонився нормально

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312877 Posted

, Ocean_UA написав:

перевiрте проводку на цiлiснiсть

Особливо у місцях обжиму наконечників.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312879 Posted

1 час назад, Куляста_Блискавка сказал:

Особливо у місцях обжиму наконечників.

Саме так. Обмотки скорше за все з алюмінію.
Всередині вони з'єднані трубчастими обжимками з якимось припоєм.
Воно з роками окислюється.
Потрібно перечистити-переобжати.
Таке було в @Smmasterk пару років тому.
Зробий йому і все грає.
Ще потрібно бути впевненим, що розвантажувальний клапан працює.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312884 Posted

2 часа назад, Одессит сказал:

Саме так. Обмотки скорше за все з алюмінію.

Давно стали люминь ставить? У меня на подобном провода все медные. Но я давно достаточно брал .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312886 Posted

11 година назад, Alex_Shine написав:

якщо закорочую  ексцентрик (перемичкою) стартує без проблем. Тобто біда в тому ексцентрику. Але розбирав же, дивився ,все там норм, да і тестером він звониться .

 

Тестером перевірка робиться на значно меншому струмі ніж в робочому стані.

Можна ставити таймер запуску, чи досліджувати чому не працює ексцентрик.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312896 Posted

Якщо там цей екцентриковий вимикач він має працювати аналогічно зчеплення у бензокосарки, доки оберти не даси нормальні, то пружина стягує колодки. Думаю(виключно суб'єктивна гіпотеза) аналогічно працює і ексентриковий вимикач. Можливо загубились, ослабли, тріснули пружини і при любому обертанні контакти розмикаються, тобто тільки почався рух, контакти відразу роз'єдналися а двигун ще не запустився... Не кидайте камінням сильно - ідея на рівні мозкового штурму.  

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312901 Posted

7 часов назад, sv80 сказал:

Якщо там цей екцентриковий вимикач він має працювати аналогічно зчеплення у бензокосарки, доки оберти не даси нормальні, то пружина стягує колодки. Думаю(виключно суб'єктивна гіпотеза) аналогічно працює і ексентриковий вимикач. Можливо загубились, ослабли, тріснули пружини і при любому обертанні контакти розмикаються, тобто тільки почався рух, контакти відразу роз'єдналися а двигун ще не запустився... Не кидайте камінням сильно - ідея на рівні мозкового штурму.  

Там все навпаки, стоїть шайба на пружинах на валу, а контактна група на кришці.. Починаеється рух,  при обертах шайбу видавлює і вона тисне на пластину контактів і тим самим її розмикає... Теорія з кончиними проводами мені здається більш реальною... Треба замінити на нові кабеля, і подивидисья що буде.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312910 Posted

@Alex_Shine Спробуйте подати номінальний струм через відокремлений ексвимикач, наприклад на якесь навантаження типу тена приблизно тої ж потужності що і двигун... Потім через кожен окремий провід... 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312923 Posted

18 часов назад, softm сказал:

@Alex_Shine Спробуйте подати номінальний струм через відокремлений ексвимикач, наприклад на якесь навантаження типу тена приблизно тої ж потужності що і двигун... Потім через кожен окремий провід... 

 

Сьогодны доберусь, хочу замінити китайські провода, на нормальні, плюс пайку змінити, як такову. І хочу через лампочки 12 дати ампер 30, або 40... Подивитись, як себе вести буде

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312929 Posted

До моменту запуску контакти надійно мають бути замкнуті.При цьому перевірте самі контакти на підгорівшість і все що іх утримує в такому положенні."Електроніка-це наука про контакти.Або він є або його нема":_573dcf9cbd0e0154c972fc66__004:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312960 Posted

18 часов назад, куко сказал:

До моменту запуску контакти надійно мають бути замкнуті.При цьому перевірте самі контакти на підгорівшість і все що іх утримує в такому положенні."Електроніка-це наука про контакти.Або він є або його нема":_573dcf9cbd0e0154c972fc66__004:

Електрик насправді вирішує всього дві проблеми: 1) немає контакту де він має бути і 2) є контакт де його не має бути. :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313025 Posted

Слава Україні. Вітаю знов... Ну що скажу.. поміняв дроти, пропаяв, усилив перемичкою пластини , контакти полірнув...що ще.. пропаяв кабелі моторні, поміняв гарний клемник, і ніфіга....Я вже в розпачі... Розумію, чудес не буває..але . Хочу вже завтра витянути з двигуна ту контактну грпупу... да звоні спробую замкнути , подивитися , що там твориться при пуску з тіми контактами

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313026 Posted

Що зробив би я...Зняв ремінь.Замість контактної групи використав би включатель з середнім контактом (не памятаю заводської назви)що відключаеться після нажиму кнопки "ПУСК".Якщо двигло нормально стартануло,то натягую ремінь і пробуем стартанути.Якщо не стартує то або емність усохла або проблема з стравлюванням воздуха перед пуском.По останньому можно переконатись відкрутивши патрубок до ресивера з головки.Якщо при цих всіх процессах все пучком,то проблема в вашому ексцентриковому вмикачу. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313027 Posted

Так то так.. ПНВС кнопка назівається..А ле то не то.. Ємність нова, міряв, там чотка 300МФ є.. Я також на неї гришив..але, чому тогді пускається на пряму ? ПНВС не вихід.. ну ок, запустить запустим, накачає тиск, вимкнеться..тиск впаде, ввімкнеться і що ? і згорить двигло.... 

Підключав по ось такій схемі ( ну якбі по логіці ) Бо подивися на схему, що вище була і не дуже її зрозумів

Схема компрессор.png

Включаю компрессора, він не стартує..починає обертатись но не стартує..замикаю контаки на клемнику, ексцентрика, віііінь, ноу проблем...Знач біда таки там..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313040 Posted

1 час назад, Alex_Shine сказал:

 

 

Включаю компрессора, він не стартує..починає обертатись но не стартує..замикаю контаки на клемнику, ексцентрика, віііінь, ноу проблем...Знач біда таки там..

Тепер мені вже зрозуміло що є симптомом.Якщо ексцентрик не відремонтуеться або не знайдете заміну то вихід як в мене було.Мотор поставив на 2,2кВт ,але простий,без ексцентрика.Прикупив реле часу на NE555 таймері,в магістраль вживив обратний клапан водяний,(доробка є в ютюбі) і тепер він пускається як молодий кінь на ріллю.B|

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313044 Posted

3 години назад, Alex_Shine написав:

Включаю компрессора, він не стартує..починає обертатись но не стартує..замикаю контаки на клемнику, ексцентрика, віііінь, ноу проблем...Знач біда таки там..

Не знаю конструктиву того мотора, але припускаю, що в момент включення ротор мотора під дією струму зміщається в напрямку вала і розмикає контакти.

Причепіть паралельно контактам того вимикача просту лампочку на 40-60Вт. Побачите, чи розмикається чи замкнутий контакт в процесі пуску і спостерігайте за валом двигуна  - чи не втікає вздовж осі обертання.

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313057 Posted

11 час назад, kratmel сказал:

Не знаю конструктиву того мотора, але припускаю, що в момент включення ротор мотора під дією струму зміщається в напрямку вала і розмикає контакти.

Причепіть паралельно контактам того вимикача просту лампочку на 40-60Вт. Побачите, чи розмикається чи замкнутий контакт в процесі пуску і спостерігайте за валом двигуна  - чи не втікає вздовж осі обертання.

 

Щоб розімкнути контакти треба десь 800 обертів...Підключав лампочку. гасне, все вже перепробував

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.