Reiter

Саморобний зарядний пристрій для АКБ

387 повідомлень у цій темі

, StatusQuo написав:

 

на фото, я так розумію, радіатори з діодами КД202, якщо так, то для 122-25 може не вистачити їхньої площі охолодження

В мене ж іще буде примусове охолодження 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин тому, Куляста_Блискавка написав:

А чотири штуки КД2999 в паралель ( резонансник Негуляєва) зварювання трійкою електродом тягне (150А) .Малий клоп та смердючий!

Тобто порадите все таки ставити КД2999? Радіатори просто з отворами під штирьові діоди. Якщо туди КД2999 поставлю, то він якраз ляже на отвір :(

 

Іще по падінню напруги. Якщо ставити 112-25, то виходить треба транс мотати на 35В, щоб отримати після моста 30В?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

то він якраз ляже на отвір

Варіант-

1.розмістити збоку отвору, притиснути до радіатора планкою і болтом через отвір, якщо немає місця - 

2.отвір глушиться алюмінієвою ( або свинцевою) пробкою

3. кріпимо діоди на товсту ( 5...8мм) алюмінієву( або мідну)  плату, а її через термопасту до радіатора.

, Reiter написав:

112-25, то виходить треба транс мотати на 35В,

32...36В. 

Найкращий варіант - діоди з автомобільних генераторів. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Reiter написав:

виходить треба транс мотати

А скільки ви тих трансформаторів ТС180 маєте? Якщо дві штуки то можна заморочитись мотнути два по 17-18В . При паралельному зєднанні матимете 16В\16А. При послідовному 30В\8А. І нічого непотрібно обдувати, все в межах.  А можна пошукати готові модифікації цього транса (здається 3 чи 4 обмотки 19В по декілька ампер кожна) .Два таких послідовно чи паралельно і мотати нічого не треба.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Варіант-

1.розмістити збоку отвору, притиснути до радіатора планкою і болтом через отвір, якщо немає місця - 

2.отвір глушиться алюмінієвою ( або свинцевою) пробкою

3. кріпимо діоди на товсту ( 5...8мм) алюмінієву( або мідну)  плату, а її через термопасту до радіатора.

32...36В.  

 

Найкращий варіант - діоди з автомобільних генераторів. 

Дякую за поради. Другий та третій варіанти хороші, теж думав заглушити той отвір. 

 

На рахунок автомобільних діодів, то чомусь не лежить до них душа :) Якось воно не естетично виглядає ота підкова окремо від генератора :)

 

Іще 2 питання по діодам: Якщо правильно зрозумів, то КД2999 має переваги в тому, що менше гріється і менше падіння напруги, а як по надійності? не поступаються звичайним, тим же 112 - 25?

 

Іще знайшов 112-32 з радіатором. (на фото). Але може 32А то вже забагато? Чи нічого страшного якщо більше? Більше ж не грітимуться? 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

А скільки ви тих трансформаторів ТС180 маєте? Якщо дві штуки то можна заморочитись мотнути два по 17-18В . При паралельному зєднанні матимете 16В\16А. При послідовному 30В\8А. І нічого непотрібно обдувати, все в межах.  А можна пошукати готові модифікації цього транса (здається 3 чи 4 обмотки 19В по декілька ампер кожна) .Два таких послідовно чи паралельно і мотати нічого не треба.

Два транси, то занадто буде по габаритах. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Більше ж не грітимуться? 

Нагрів дорівнює: Р= Uпряме х  івипрямлене .  От і вся фізика.

Чим менше пряме падіння - тим менше нагрів при тому ж струмові. Чому я згадав синхронного випрямляча - падіння на відкритому мосфеті 0,01...0,1В.  

Ще одне - у високовольтних діодів пряме падіння зазвичай більше,ніж у низьковольтних, тому і раджу автомобільні. З монтажем у них дуже просто, в одній автомобільній збірці є прямі і зворотні тобто в одних+  на корпусі, а в других - . Свердлите в одному радіаторі два отвори  і запресовуєте  прямий і зворотній - отримуєте половину моста. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось зараз кручу) ултра бюджет. Транс 100Вт, намотав вторичку з відводами 12.5-12.9-13.2-13.5-14.0-14.5 . Далі галетник і діодний місток. все. Дешево і сердито. Транс зняв з УНЧ ЕСКО 100. провалявся 10 років, корпус заюзав  на інше зарядне

photo_2023-01-16_16-14-11.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста_Блискавка зрозумів. Автомобільні найкращий варіант. Але нн м для них підходящих радіаторів, а купувати не хочу - вже й так дуже виліх за рамки бюджету :)

 

Отже поки що звичайні діоди, які встановлю на ті радіаттри, що є. 

 

Уточню: я правильно зрозумів КД2999А по вчіх параметрах такі ж як і "звичайні" діоди? Так само надійні і живучі, але при цьому значно менше гріються? Вибачте за однакові питання, просто ніколи з ними діла гн мав. Лише зі "звичайниии" діодами, звик, що вони масивні і не вбиваємі. А на цю "таблеточку" дивлюсь і яклсь не викдикає довіри :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

"звичайні" діоди

Вони і є самі звичайнісінькі ( досить швидкі)  діоди, з трохи незвичним корпусом. 

 

, Reiter написав:

Так само надійні і живучі, але при цьому значно менше гріються?

Так, на саморобних зварювальних інверторах інколи у них  відгорали виводи, а кристал лишався живим. 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення,граматика
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин тому, Reiter написав:

Якщо правильно зрозумів, то КД2999 має переваги в тому, що менше гріється і менше падіння напруги, а як по надійності? не поступаються звичайним, тим же 112 - 25?

 

Іще знайшов 112-32 з радіатором. (на фото). Але може 32А то вже забагато? Чи нічого страшного якщо більше? Більше ж не грітимуться? 

 

 

 

КД2999 , це військова розробка , але по якимось параметрам не пішла під прийомку військового замовника , вони розраховані більше на вищу частоту, до 100кГц , вони підвищенної надійності , падіння в межаї 1 вольта !

Д112 це діод присислової серії ( не побутової ) , вони надійні , но падіння напруги 1,2-1,5 вольта

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста_Блискавка @032triton

Ну супер, дякую! 

Іще знайшов КД2997В. 

30А 50В.

Думаю вже з запасом взяти (30А) плюс вони на 50В а не 200, як 2999. Може іще менше грітимуться? 

 

Чи вони гірші за 2999?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не заморачивайтесь с этими диодами! Чудес не бывает. Всё, что перечислено выше - обычные кремниевые диоды, некоторые более высокочастотные. Но не более того. Они ВСЕ будут греться. С моей личной точки зрения они все по этому параметру одинаковы +/-. Если сильно хочется закрепить корпус ТО-220 на радиатор от КД202, то просто чуть фрезенуть нужное место или снести часть ребра радиатора. Проблемы никакой.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирішив брати КД2997В. На моїх радіаторах якраз кругле фрезерування діаметром 15 мм, якраз мають туди стати.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отакі іще діоди знайшов. Наче дуже так нічого :)

 

Screenshot_20230117_164855_com.google.android.apps.docs.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Отакі іще діоди знайшов. Наче дуже так нічого :)

 

Screenshot_20230117_164855_com.google.android.apps.docs.jpg

Я Вам про них вже давно тут писав !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Я Вам про них вже давно тут писав !

Правда? Мабуть пропустив :(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Я Вам про них вже давно тут писав !

Правда? Мабуть пропустив :(

Тоді підкажіть краще взяти б/в часів ссср чи нові 92го року? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Правда? Мабуть пропустив :(

Тоді підкажіть краще взяти б/в часів ссср чи нові 92го року? 

Різниці немає , якщо нові включно до 93 року випуску , а от з вживаними я завжди обережний , бо можуть бути цілі на пробій , але можуть бути перегріті в процесі експлуатації , і вони починають ''текти'' під напругою та від температури !

У мене є такі нові , но не пам'ятаю чи ще є з буквою''Б'' , з ''А'' точно є !

 

Змінено користувачем 032triton
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Різниці немає , якщо нові включно до 93 року випуску , а от з вживаними я завжди обережний , бо можуть бути цілі на пробій , але можуть бути перегріті в процесі експлуатації , і вони починають ''текти'' під напругою та від температури !

У мене є такі нові , но не пам'ятаю чи ще є з буквою''Б'' , з ''А'' точно є !

 

Дякую. Я хочу взяти з маркуванням "Г". Вони на 35В та 30А

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До слова. Тріхи вдогонку. Щодо простого вимкнення рукавів при відключенні - реле заживлене від 220 або самого транса. Це вже стопудово - найпростіше. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приїхав трансформатор. На вигляд стан супер, наче й не експлуатувався. 

Є залишки парафіну :)

 

IMG_20230117_200833_edit_64100937106363.jpg

IMG_20230117_201055.jpg

IMG_20230117_200841_edit_64114155136569.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex_Shine написав:

Ось зараз кручу) ултра бюджет. Транс 100Вт, намотав вторичку з відводами 12.5-12.9-13.2-13.5-14.0-14.5 . Далі галетник і діодний місток. все. Дешево і сердито. Транс зняв з УНЧ ЕСКО 100. провалявся 10 років, корпус заюзав  на інше зарядне

photo_2023-01-16_16-14-11.jpg

Не правильно намотали. Треба коммутувати первісну обмотку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Выглядит неплохо! Штатный кожух или шасси или хомут (как правильно его обозвать?) оставлять планируете?

, Marafon333 написав:

Не правильно намотали. Треба коммутувати первісну обмотку.

Почему?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 3121 написав:

Выглядит неплохо! Штатный кожух или шасси или хомут (как правильно его обозвать?) оставлять планируете?

Так, нащо його прибирати? Він гарно зтягує залізо і є як прикрутити :)

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку