богдан33

Може хто має непотрібне

27 повідомлень у цій темі

Хлопці, вирішив купити мотика, восхода. Є постійна потреба їздити на роботу за 9 км , а на велику ноги вже не ті. Може в кого був такий  і залишились якісь запчастини, то я можу придбати не сильно дорого чи обмінятись чи може яка токарка потрібна. Наперед дякую, хто відгукнеться!

Змінено користувачем богдан33
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ваш вибір звичайно... Та я б з ним не звязувався... Восход 3М, давай пихнем! (с). Мінськ 125 кубів - так, проста і гарна машина. Не дуже економічна, в силу 2Т і загальної архаїки конструкції, але проста і надійна. Однак загальну проблему - якості запчастин, ніхто не відміняв... Те що є на ринку зазвичай не витримує жожної критики...Тому дельта/альфа 4Т і десь 110 кубів обємом в селах/смт типу Гребінки (там теща живе, бачу то все власними очима) нині досить популярна. Надійні, прості і досить економічні двигуни. Вибачте за мій "мемуар", та написав як є...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене був такий 20 років тому, майже ніколи його не пхав. І Мінськ м 106 був. При належному догляді цілком нормальна техніка

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У дельти/альфи реальна витрата палива десь 2 літри на 100км... В залежності від стану поршневої... Скільки у восхода? Літрів 4 десь?... Пальне нині зовсім не дешеве... А далі по класиці - на китайському мотоциклі всі деталі у вас будуть оригінальні!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, богдан33 написав:

вирішив купити мотика, восхода.

Не надо!!!

Купите скутера, японца б/у.   Я на стареньком грузовом  Yamaha Gear 2t. Запчастей полно.  Две плиты (на багажник ) поверочных 630/400 , в корзину железа, и вперёд . Так я отбил пол его стоимости после покупки.

 

изображение_viber_2023-05-18_22-50-31-588.jpg

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж рекомендував би японця б/у тільки не хлам. Сам маю Ямаха Джог 4т інжектор водянка охолодження. Довольний ним як слон. Надійний запчастин повно але нічого за 4 роки крім масла і фільтра не міняв, а катаю його кожного дня і практично весь рік хіба що снігу багато або мороз -5. Що правда брав його без пробігу по Україні за 700 ує в свій час і воно того стоїть

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Був восход3м, на Сахаліні років з 5 ганяв. Якщо все довести до ума то поїде. Як і все совдеповське. Я б зараз не брав. І таки жре десь 4л.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Богдан28 написав:

Мінськ

В мене кросовий був, машина огонь, але йо ма йо, люди, 21 вік, космос бороздять всі кому не лінь, а ТС питає чи купляти совкове (Слово удалено системой), реально восход (Слово удалено системой) собаче.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також за те, що проти. 

Був пацаном купив - так і не поїздив. Але там - той, що продав обманув... Віддав знайомому. 

Для малого перед війною купили мінчака - непогана штука. До речі, ніби, В'єтнам і досі їх закуповує у білорусів, практично в оригінальному вигляді, донедавна - то точно.

Оці нові (скутери) - то практична і зручна штука, але ремонти в них відрізняються. Та й оці скутери - це зовсім інше, я б краще на мінчаку їздив, але якщо по місту - мінчак програє.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хлопці, то ж більше для душі ,я колись дуже хотів червоного 3м, а недавно навіть снився...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не в образу скутеристам, але то для мене бабська техніка...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну то бери чезету, це максимум горизонту мрій, та можливо рукоприкладства при більш менш наявності деталей.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та вже в дорозі, через день два буде...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, богдан33 написав:

колись дуже хотів червоного 3м

Викинути звідти ненадійного і ненажерливого совкового двотактника, і встановити китайський  чотиритактний 200см/куб 164FML.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, богдан33 написав:

Є постійна потреба їздити на роботу за 9 км , а на велику ноги вже не ті.

Велик не то уже, а по уши в масле дыркать Восхода каждый день это по вашему - практично, удобно, мужская техника с перспективой искать полу убитые запчасти! Серьёзно?

Для души из юности , ну есть у нас такая тяга , примером яву восстановить . У самого есть Кивачка 59г.  Но езжу на Ямахе ,которая закрывает море вопросов каждый день , с 17г. До этого были другие, даже Априлия. А грузовичок  малыш возит то что другим не осилить ( дальше авто)

Ваше дело конечно!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, богдан33 написав:

Хлопці, то ж більше для душі ,я колись дуже хотів червоного 3м, а недавно навіть снився...

Мрія, то святе!!!

Успіхів!

Змінено користувачем 123
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене був Восход 3м червоного коліру. Завжди заводив з лапки. Але не витримав він. Лопнув шатун і пробив картер. Потім як почав лити алюміній і поїхав він по всій Україні. Зараз маю юпітера з коляскою. Але він в мене для полювання та домашніх потреб. Скажу одно, люба совкова техніка потребує догляду та правильного налаштування. Але зараз дуже важко знайти запчастини тих часів. А  нові з магазину це просто жах. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і я вже мушу... Перший то МТ 10-36 чорний, потім синій к650(були і такі) і заключним в мотоепопеї мт12 верблюд))  урала м63 так і не зложив розійшовся на частини.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, маляр написав:

Велик не то уже, а по уши в масле дыркать Восхода каждый день это по вашему - практично, удобно, мужская техника с перспективой искать полу убитые запчасти! Серьёзно?

Для души из юности , ну есть у нас такая тяга , примером яву восстановить . У самого есть Кивачка 59г.  Но езжу на Ямахе ,которая закрывает море вопросов каждый день , с 17г. До этого были другие, даже Априлия. А грузовичок  малыш возит то что другим не осилить ( дальше авто)

Ваше дело конечно!

Ви ніби все правильно говорите. Але то щось типу жіночого капризу, хочу і крапка. І не кожен день, а три дні на тиждень і в хорошу погоду. А так ще маю добло фіат

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, богдан33 написав:

Ви ніби все правильно говорите. Але то щось типу жіночого капризу, хочу і крапка. І не кожен день, а три дні на тиждень і в хорошу погоду.

 

Все правильно, якщо Ви будете задоволені від придбання цього мото, то це і буде правильне рішення, в усякому разі для Вас. Як офтоп, теж полюбляю мототехніку, був і Восход також, ще у 80-х... Тільки моя думка: є мотоцикли, які заводяться з другого разу по лапці, а є що з другого разу по вулиці, і Восход до перших аж ніяк не належить... Звичайно, після якісного ремонту все працює як годиться, але це триває не довго, в порівнянні з чимось не радянським. Наприклад, після Восходу я придбав Паннонію і за звичкою почав купувати запчастини, благо тоді металолом ще не приймали і цього добра було багато ( цей мото і досі в мене є, як і купа запчастин, які виявились не потрібними, правда зберігався він не дуже, і стан зараз страшний, та й їздив останній раз років 10 тому). Виявилося, що цей морально старий мотлох після ремонту заводився в будь- яку пору року з лапки з другого- третього разу. Єдине, рідного поршня в 90-х не знайшлося, тому циліндр розточений під поршень з ПД-10, так і їздив... Ті всі запчастини та двигуни так і не знадобились... А от з Восходом було інакше... Як по мені, слюсарні навики ця машина розвиває добре. Але це тільки моя думка, з власного досвіду...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, стани написав:

Восход до перших аж ніяк не належить.

Проехал на Восход-3М очень много, неприлично много.

Ни одного раза не понадобилось лапкой дрыгать повторно, не говоря о толкать. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Stebium1 написав:

Проехал на Восход-3М очень много, неприлично много.

Ни одного раза не понадобилось лапкой дрыгать повторно, не говоря о толкать. 

Це була моя суб*єктивна думка, можливо, мені не пощастило з конкретним мото. Це був Восход 2м, зібраний по запчастинах... Можливо то я так збирав те все до купи, хоча це було не раз і не два, з заміною поршневих, колінчатих валів, сальників з підшипниками та генераторів, від кулачкового до електронного, в різних картерах та з різними карбюраторами в різних варіаціях... Зараз би тим точно не займався, але то були шкільні роки, було цікаво. Жила ця конструкція своїм життям, після переборки декілька тижнів  чи місяців заводилось з лапки, як має бути, потім одного ранку ( хоча звечора все працювало як належить)- тільки штовхати... Після чергового ремонту- знову все гарно, до наступного разу. Так і не зрозумів, що то було.  Характерна машина була, чи то з мене ремонтер такий... Хоча ту ж Паннонію придбав також у розібраному стані, ще до армії, зібрав, і в двигун більше не заглядав. Потім були ще мото, але Паннонія залишилась, інші не затримались...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

Це був Восход 2м

По отзывам людей, 2ка была очень проблемной, сам с ним дела не имел.

Свой взял из магазина и он уже имел эллектронное зажигание, палец поршня сидел в игольчатом подшипнике. Единственное узкое место это маятник задней вилки, точнее от те недосалентблоки, что ее держат. Всё время задок носило. 

, стани написав:

Хоча ту ж Паннонію

А вот ее я запустить не смог! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бува й на мене нападає ностальгія ІЖ-Ю-5... Дістався майже новим, в 16 років на права категорія А здав... Від діда покійного з пробігом 10 000км... А потім розумієш що час на зад не відмотати, і пацаном який навалює на весь газ без жодного страху вже тобі не бути. Не вийде змиритись вже ні з барабанними гальмами, ні з самою архаїкою підвіски і витратою палива і всим іншим... Другі часи, ішна техніка... Та й ми вже не ті... Кум он так заскучав за явою, що не витримав і купив після реставрації... На скільки її і його вистачило?... На тиждень... Замотався, закрутився, хотів вечором покататись розвіятись... Поїхав провітритись...а роботу з голови не викинув, бак майже сухий... А в голові робота сидить... Заїхав на заправку, на автоматі встромив пістолет в бак і заправився, та й поїхав собі... А додому вже евакуаторі привезли... Масло то змішати з бензином забув!!!! Так і стоїть та ява... До кращих часів...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку