PROTOLaB

Цікаві відео з Youtube

1 951 повідомлення у цій темі

Типова українська жаба. Одного разу бачив на металоприйомці купу станків , лежали в болоті, вверх ногами, як небуть (був заточний, хонінгувальний, два токарних 1А62, ще декілька дрібніших) щойно привезені бо ржавчини на них ще не було. Продати з них хоч що небуть не хотіли ніяк, ні через тиждень, ні через два.  Було в розмові з тими прийомщиками: " Ааааа, ви на тих станках будете  "калимити".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Disastrous написав:

Очень впечатлило увиденное. Там конечно город этот Сан Пауло очень большой, под 12 млн человек. Но чтоб вот так супермаркеты расходников для мех обработки... Вау. Наверное промышленность и средний бизнес таки на подъёме.

Місто - найбільше в Бразилії (територіально)і здається навіть всієї Південної Америки, та одне з найбільших в Світі. Також найбільший в країні промисловий центр та один з найбільших в світі центрів літакобудування. Про підйом промисловості говорити не варто, вона зараз переживає не найкращі часи по цілому світі.

1 година назад, Disastrous написав:

Цены кстати в бразильских реалах. В гривне это примерно на 6.5 умножить.

Обговорювати реальні ціни також не варто  в відриві від купівельної спроможності населення. Ще досить до недавна навелення Бразилії було можна сказати біполярне, причому мізерна частина була багатих людей, а інша частина — бідні. Середнього класу практично не було. Зараз ситуація дещо змінилась.

1 година назад, Disastrous написав:

Интересно что у них с интернетом раз такие аля базарные лавочки со станками целым кварталом. Хотя на визитках есть сайты и инстаграмы. Ещё отметил что на столбах уличных очень много проводов висит.

Велика відмінність майже всіх міст Південної Америки поділ на квартали прямими вулицями. Як правили одна вулиця має односторонній рух в одну сторону, слідуюча —в іншу. Трапляються авеніди з двохстороннім рухом (в великих містах, як правило під ними проходять лінії метрополітенів, при чому досить не глибоко). Часто буває що в кварталі існує 100 номерів, при фактичній наявності десятка будинків. ..№№100 —200 — 300. Так зручніше орієнтуватись, бо припустимо — рівень 4000 означає 40 кварталів від початку нумерації вулиці, хоча квартал може мати 10 номерів, а слідуючий номер буде вже не 11, а —101,102,....109, 110.....200...

 Також лавочки (часто звуться майстернями) розміщуються районовано і компактно по профілям. Буває і декілька кварталів з аналогічною продукцією. Це досить зручно для покупок (щоб в місті мільйоннику не їздить в різні кінці).

 Дроти знімають лише коли вони заважають. Більша частина тих дротів не задіяна. При потребі дротового підключення (будь-якого) вам порахують кількість потрібних метрів ( з невеликим запасом), підключать після оплати, а запас залишать скрученим в бухту. Ніхто не буде шукати вільного провода, кабеля... Часом це приносить досить таки відчутні проблеми.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

44 минуты назад, IMP сказал:

 Ще досить до недавна навелення Бразилії було можна сказати біполярне, причому мізерна частина була багатих людей, а інша частина — бідні. Середнього класу практично не було. 

Что то напоминает про нашу экономику.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Vip написав:

Что то напоминает про нашу экономику.

Не зовсім. Дрібні виробництва в них в більшості звуться фабриками. Штат фабрики може коливатись до 10 чоловік. Продукція виготовляється на станках, часом початку минулого століття, причому продукція досить не поганої якості. Великі концерни — в основному інвестиції відомих світових брендів. Найбільш знане в регіоні https://uk.wikipedia.org/wiki/Embraer, а так: молоко — Пармалат, пиво  — Кільмес, резина — Бріджстоун...

 Дуже сильно вплинуло колоніальне минуле. Зараз боюсь помилитись, але на кінець минулого століття співвідношення бідних і багатих було приблизно у співідношенні 90/10, при тім, що в багатої частини населення кількість капіталу складав більше 90% Середннього класу було в межах 2-4%

 Правда щось підказує що і ми рухаємось в цьому напрямку.. ))):crazy_mini:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це добре чи погано?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, 3121 сказал:

Це добре чи погано?

Ну когда станки перестанут  сдавать в лом а выставлять на торговые площадки - це добре.А все остальное погано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

Интересное на 16 минуте   Мастер....  

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шедевр-ально... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вьетнамский гаражик...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

3д принтер по титану  и многое другое.

:ktulhu2:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кріогенне загартовування свердел (і підвищення їх ресурсу в 2-ф рази)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Andergrin сказал:

Кріогенне загартовування свердел (і підвищення їх ресурсу в 2-ф рази)

 

И Что? Справочник любого технолога не судьба почитать?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Люди добрые в мире металообработки  в последние 45 лет ничего нового не придумано и не стоит на это надеятся. Все украдено до нас,- все украдено до нас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Вася Одесский написав:

Люди добрые в мире металообработки  в последние 45 лет ничего нового не придумано и не стоит на это надеятся. Все украдено до нас,- все украдено до нас.

Якщо говорити про друк металами то термін 25 років буде більш прийнятним, як про мене.

1995: In 1995 the Fraunhofer Institute developed the selective laser melting process. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Секретная база Гренландская 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Secret U.S. Airbase in Greenland  № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.08.2019 в 19:49, Vip сказал:

Шедевр-ально... 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Паровозики сборки европейской

 

 

 

Паровозики из поднебесной, бренд фирмы один и тот же .Кому какого производства паровозик приедет ???????

 

 

:D:D:D

 

 

:rockn_roll:

Змінено користувачем Vip
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

Паровая тяга победила дизель... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Паровая МАССА :)

У дизеля попросту зацепа не хватает - вон как стружку снимает...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У парового двигуна максимальный момент майже з 0 обертів, у ДВЗ дещо інакше.

 

Виявляється, конкурси проводять по прецизійній металообробці.

https://www.youtube.com/watch?v=9Vh392VfdFo

Правда в США.

Змінено користувачем mmad2
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, mmad2 сказал:

У парового двигуна максимальный момент майже з 0 обертів, у ДВЗ дещо інакше.

 

Виявляється, конкурси проводять по прецизійній металообробці.

https://www.youtube.com/watch?v=9Vh392VfdFo

Правда в США.

хоть одного в перчатках видно?А с защитой патрона?А разворот салазок нашим никак не в дугу.Это делит лимб пополам.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку