Max

Проблемы с токарным патроном.

48 сообщений в этой теме

В 05.02.2018 в 00:00, Max сказал:

Постоянно править придется?

Вся беда в том таких патронов что куда бы ни ставил кольцо  при расточке,внутрь или наружу,да хоть раком боком они  всё равно зажимаются конусом отсюда и биение,исправить это нереально,лучше сменить патрон.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, инженер сказал:

Чому  наголос  ставлять  саме  на  нульовий.  Адже  можна  намітити  будь - який,  і  затягувати  ним?  

При перших затисканнях нового патрону він дає найменше биття, нульове биття і тому не проводиться розточка кулачків.

При наступних розточках оправка затискається "нульовим" (бо ж не будемо перебивати маркування) і при наступних затисканнях биття деталі буде мінімальним, десь в 0,01 мм. А решта 2 сателіта будуть брати з биттям 0,2 та 0,3 мм відповідно (то віднсні цифри, але биття буде значно більше). Таке биття не влаштовує і є сенс затискати саме базовим, "нульовим" сателітом. Пов'язано це з неминучими люфтами всередині патрону.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 05.02.2018 в 08:05, Max сказал:

прошел резцом IMG_20180205_062109.jpg

Это действие вообще не даст никаких результатов,кулачки в пазах  как ходили крыво,так и будут ходить.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, инженер написав:

Чому  наголос  ставлять  саме  на  нульовий.  Адже  можна  намітити  будь - який,  і  затягувати  ним?  

Можна звісно. Як сказав вище Олег - потрібно просто визначити, на якому з сателітів вдається найкраще виставити деталь (я би робив це після розточування). Після цього самі ходові комплекти (хоча б просто прямі та зворотні) розточуєте на цьому сателіті, та при раптовій заміні кулачків ви отримуватимете максимально стабільну точність виставлення. Це все стосується робіт, де ви виставляєте деталі з вже готовою базою!!!!!!

Коли я працюю з заготовками, та роблю деталі з нуля - я просто рівномірно затискаючись кожен сателіт по черзі, по одному, а то і по два рази. Таким чином ми маємо міцно та головне рівномірно затиснуту деталь. Від надмірного затиснення базуюча поверхня кулачків  також псується. Я ніколи не затискаючись на одному сателіті, окрім випадків, коли потрібно максимально точно виставити деталь по вже існуючій базі.

і ще дещо, кулачки кожного разу потрібно одягати в ті самі пази. Перший - за нульовим сателітом, другий за ним, третій і так ясно. Тобто, якщо дивитися на патрон з зовнішнього торця, та нульовий сателіт буде на 12 годин, то спочатку ставиться перший кулачок в паз на 2години, потім другий кулачок в паз на 10 годин, потім третій в паз на 6 годин

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 4post написав:

При перших затисканнях нового патрону він дає найменше биття, нульове биття і тому не проводиться розточка кулачків.

При наступних розточках оправка затискається "нульовим" (бо ж не будемо перебивати маркування) і при наступних затисканнях биття деталі буде мінімальним, десь в 0,01 мм. А решта 2 сателіта будуть брати з биттям 0,2 та 0,3 мм відповідно (то віднсні цифри, але биття буде значно більше). Таке биття не влаштовує і є сенс затискати саме базовим, "нульовим" сателітом. Пов'язано це з неминучими люфтами всередині патрону.

Не лише всередині патрону, а й між пазами патрону та кулачків

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Как бы мы не растачивали кулачки, чтобы мы не делали с патроном погрешность базирования будет всегда.....

Кулачок стоит в пазу, чем больше мы работам, тем больше зазор между кулачком и направляющей... Чем больше мы крутим спираль тем больше износ на посадочном месте в патроне (мусор, стружка, окалина попадают).

Выход- сырые кулачки. 

У меня 10 комплектов расточенных на разные работы. В каленых делаю базу, потом растачиваю сырые по базе на детали. Биение 0,02 ничего не выставляя. Если нужно точнее выставлял до 0,005.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Растачивал несколько раз, на разных режимах. Биения менее 0.04мм добиться не удалось. Если затягивать другими саттелитами, то биение вырастало до 0.06мм. Плюнул на этой дело и работаю дальше. Патрон выровнял, так теперь хоть упирать в него могу большие заготовки и бьёт не так сильно.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Max написав:

Растачивал несколько раз, на разных режимах. Биения менее 0.04мм добиться не удалось. Если затягивать другими саттелитами, то биение вырастало до 0.06мм. Плюнул на этой дело и работаю дальше. Патрон выровнял, так теперь хоть упирать в него могу большие заготовки и бьёт не так сильно.

Це вже результат, достатній для великої кількості робіт

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 07.02.2018 в 11:30, 4post сказал:

При перших затисканнях нового патрону

 

В 07.02.2018 в 11:42, Володимир Фещук сказал:

Можна звісно

 

В 07.02.2018 в 12:29, chukin сказал:

погрешность базирования будет всегда

Дякую,  шановні!   Допомогли  розібратись.   Можна  сказати,  розставили  все  по  своїх  місцях.   Значить,  нульовий,  -  це  чиста  теорія.  В   дійсності  кожен  "сам  собі  режисер".  Тобто  в  даному  питанню  треба  виходити  з  місцевих  умов.    

 

В 07.02.2018 в 11:42, Володимир Фещук сказал:

Я ніколи не затискаючись на одному сателіті,

 І  ще  таке  питання - затяжка  сверлильних  патронів  повинна  проводитись  на  3  гнізда.  А  як  ця  теорія  по  відношенню  до  токарних?  

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#90391 Опубликовано: (изменено)

24 минуты назад, инженер сказал:

 І  ще  таке  питання - затяжка  сверлильних  патронів  повинна  проводитись  на  3  гнізда.  А  як  ця  теорія  по  відношенню  до  токарних?  

 

Для трёхкулачкового токарного патрона способ, обтягивая все сателлиты, годится чтобы как можно сильнее зажать "до усрачки", при этом, соблюдая аккуратность и без необратимых повреждений самого патрона. Риск зажать так же сильно всего на одном сателлите и при этом не сломать ничего, заметно выше. То есть такой же способ, что и для сверлильного патрона, годится и для токарного, но, конечно точность, когда зажимешь на один сателлит, на котором растачивались кулачки, соответственно лучше, по вполне понятным причинам.

Изменено пользователем Georgy
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, инженер написав:

 

 І  ще  таке  питання - затяжка  сверлильних  патронів  повинна  проводитись  на  3  гнізда.  А  як  ця  теорія  по  відношенню  до  токарних?  

Так я вам про це і толкував. Перечитайте уважно, якщо щось не зрозуміло - уточнюйте, перепитуйте

 

, Володимир Фещук написав:

 

Коли я працюю з заготовками, та роблю деталі з нуля - я просто рівномірно затискаю кожен сателіт по черзі, по одному, а то і по два рази. Таким чином ми маємо міцно та головне рівномірно затиснуту деталь. Від надмірного затиснення базуюча поверхня кулачків  також псується. Я ніколи не затискаючись на одному сателіті, окрім випадків, коли потрібно максимально точно виставити деталь по вже існуючій базі.

Це не те щоб теорія, це варто взяти собі за правило

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
22 минуты назад, Georgy сказал:

когда зажимешь на один сателлит, на котором растачивались кулачки, соответственно лучше,

Все  зрозуміло.  Дякую!

 

21 минуту назад, Володимир Фещук сказал:

це варто взяти собі за правило

Обов"язково  візьму.

 

22 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

перепитуйте

Я  й  перепитав.   Так  сказати,  уточнив.  Ще  раз  дякую  за  поради.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Граюся другий день із патроном Гродно підвищеної понтовості, фото не робив. Посадка на 4 конус. 

Після покупки патрону (раніше було) розконсервовую, приглядаюсь і бачу/відчуваю забої на опорній площині, що контактує з шпінделем тана площинах контакту двох половинок патрону, зрізав їх бормашиною.

В моєму 16М05А гідростатичні опори, по паспорту забезпечує круглість обробки 1.2 мкм. Проточую пруток, деталь має відхилення від круглості значно більше, там сотки, цифри не запам'ятав але навіть в легкозведених кулачках повертаючи відчував, що вона овальна! Відкріпив деталь, закріплюю назад по мітці - биття 0.10. Кількаразова проточка кулачків не змінила нічого абсолютно. Ввімкнув навіть трек Шаманский транс Инициация ягуара, ритуальні затягування різними сателітами наближають биття до 5 соток, але ж бляхамуха! Кулачки легесенько люфтять, маю ще ТВ4 тому можу порівняти, роблю ставку на те що не в їх люфті справа.

Я цього не потерплю, треба лізти в кишки. Розбираю патрон, міряю доступними методами люфт пари равлик/передня половинка патрону, люфт 2 сотки. Це мене задовільнило, хоч і потекли думки "напилити нітрид титану до норми" але прогнав їх. Наступний замір - передня половинка центрується в задній по виступаючому пояску, поміряв цю пару і виявив зазор 0.10мм, дуже схоже на той розмір з якого почалась історія. Кулачки завдяки важелям тиснуть на деталь з богатирською силою, роблю висновок що при затягуванні кулачків дві половинки грають, а повинні твердо сидіти і не рипатись. Подивився ГОСТ на патрони, так в ньому допускаються значно більші зазори(( Також глянув ціну на патрон П в Мікротеху, 300 євро, журба. ну його, поки що.

Прийнято рішення фіксувати взаємне розміщення штифтами, отже треба спочатку задати правильне взаємне їх розміщення. І тут я виявив, що половинки базуються не одна на одній, а на обоймах сателітів! І половинки в тому стані як вони зараз є неможливо виставити рівно. З цього можна зробити точний висновок, що патрон не балансувався, хоча повинен! Отвори розгорнуті, далі буде

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Патрон почистив, зібрав, встановив циліндричні штифти. Краще було б встановити конічні, із ними легше в розмір попасти, але їх так і не знайшов у продажі. Варіант виточити їх самому не розглядаю, бо штифти по доброму повинні бути гартовані і шліфовані, сирі втратять геометрію після пари розбирань. Кулачки проточив запам'ятавши найточніший сателіт. На жаль немає правильного матеріалу щоб зробити притир, притирання відкладено до першої можливості. Кулачки до речі сирі( напильник їх нормально пиляє, стружка сходить біла. Тепер при перезатисканні деталі биття десь від 5 соток до нуля, биття змінюється якщо потягати за деталь при злегка підтиснених кулачках, грає равлик зі своїм зазором 2 сотки в обидва боки, плюс шорсткість деталі, хитання кулачків і таке всяке. Мету я досягнув, і не думаю що зможу зробити краще на даному патроні. Хіба що справді вигорить варіант із напиленням нітриду титану, ще пошукаю.

Всім рекомендую подивитись, запам'ятати і передивитись відео Лєонтєва по патронах. Та взагалі всі його відео

 

до речі:

ось фото розібраного патрону, передня половина лежить справа, центрується отвором на виступі задньої половини. По людськи там має бути або нульовий зазок, або навіть легкий натяг, саме там в мене 0.1 зазору. Штифти покращили ситуацію

IMG_20180307_160530.jpg

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Просто оставлю это тут :

нормы точности токарного патрона.JPG

 

:after_boom005:

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ого. Не шибко мелкие цифры

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В мене патрон псковський високої точності. День продовбався розточуючи кулачки. Після кожної проточки - биття більше десятки. Придбав єльборову вставку,зробив державку під неї.Проточив ,затиснувши шайбу в проточку на кулачках по чуть-чуть..Результат з першого разу -0,005 мм. Тобто півсоткиМоже  чуть більше,на відстані 150 мм від патрона-2 сотки.Обкатував шкворінь вад ЗІЛа. Майбуть кулачки дуже тверді та неоднорідні. 

20180331_191440.mp4

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так не зря ж народ придумывает приспособы для шлифовки...   

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну да,конечно. Но это немного сложнее,да и абразив  в патрон попадает. Эльбором проще.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А эльбор не абразив ?

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Но эльбор не сыпется. Стружка мелкая от кулачков -да,но резец после проточки абсолютно не изменился.додаю зображення різця після проточки.

20180402_131658[1].jpg

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Эльборовым резцом да, только вставка скалывается или садится....

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не заметил. Проточил кулачки,никаких следов на вставке. По фото видно. Конечно самая малая подача,полдесятки десятка - глубина и  небольшие обороты.Первый раз в жизни работал эльбором- все супер.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу