#121877 Опубліковано: 17 липня, 2018 Дівчина на самокаті дала фору швидкісному трамваю №8 з центру м. Львова до Сихова. 20180717_152642.mp4 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121883 Опубліковано: 17 липня, 2018 з ю-туба було б зручніше. качати всяких дівчат на самокаті не дуже зручно 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121885 Опубліковано: 17 липня, 2018 Це вже добре! Я іноді їду 6 номером трамваю! І трамвай справний, і колія нова але якийсь лось на іномарці із крутими номерами паркує машину на трамвайній колії. І приплили. В такому випадку і черепаха обжене трамвай!☺ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121888 Опубліковано: 17 липня, 2018 Дівчина почала рухатись на самокаті від Польського консульства разом з трамваєм,в якому на той час я в ньому перебував.Трамвай їхав в штатному режимі,тобто за графіком без незапланованих зупинок.Після чергової зупинки біля Арсену,вона обігнала трамвай і далі її слід загубився. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121889 Опубліковано: 17 липня, 2018 (змінено) Наш сисадмiн вже четвертий рiк, чи бiльше, користується електробайком. Враження цiлком позитивнi. Але вiн живе у мiстi i кожендень долає не так багато. На мою особисту думку, дивлячись та той швах що коїться на одеських дорогах, я нiколи не пересiв би з авто на самокат чи байк - та економiя колись боком вийде. Змінено 17 липня, 2018 користувачем sasha_kosak 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121893 Опубліковано: 17 липня, 2018 Мене здивувало те,що на самокаті з центру, на Сихів можна швидше добратись, ніж швидкісним трамваєм, тим більше що прокладені дорожки для роверистів. На рахунок "їздунів" , ситуація, на мій погляд помаленько міняється в кращу сторону.Є різниця як їздили 10 років назад і зараз. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121895 Опубліковано: 17 липня, 2018 Альтернативний траспор це добре але потрібно робить дороги бо на нашому бездоріжі він не поїде(в мене між селами польова дорооа краще ніж асвальт , я вже двічі пробивав піддон а знайомі раз на тиждинь катають колеса на шиномонтажі ) я за зміни але в позетивну сторону 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121898 Опубліковано: 17 липня, 2018 45 минут назад, volod_m сказал: Мене здивувало те,що на самокаті швидкісний більше 40-ка не поїде, по ТБ більше - вже смертельно небезпечно. Добавити зупинки, розгони... Якраз самокат і вийде ))) . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121899 Опубліковано: 17 липня, 2018 А електромокики - це класно. В мене знайомий своїй дружині купив (уточню, в них вже внуків куча). Так вона на ньому і з села в село ганяла ))) . Це років 15-ть тому було. А зараз все більш вони вигідніші. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121901 Опубліковано: 17 липня, 2018 А я смотрю на этих велосипедистов, которые ездят по забитым дорогам вместе с автомобилями и не понимаю, как они могут так. Если тебя не собьют, то задохнешься от выхлопов. Да ну его... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121907 Опубліковано: 17 липня, 2018 А я завязал практически... Более 25-лет на велосипеде. Мастер спорта... Тупо страшно... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121911 Опубліковано: 17 липня, 2018 Наши города "заточены" для автомобилей и их владельцев. Все остальные - никто и звать их никак. Ибо нет инфраструктуры. И не будет. Вот смотрю некоторые улицы поремонтировали в Полтаве... Сделали дорогу для машин И.... ВСЕ! Тротуары?... Дулю! Ломайте ноги. Велодорожки - ага, щас! 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121912 Опубліковано: 17 липня, 2018 Никогда автомобиль не заменит велосипед в плане оздоровления,а велосипед не заменит автомобиль в плане удобства и комфорта передвижения. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121922 Опубліковано: 17 липня, 2018 Доброго времени! Вставлю свои пять копеек. Пару лет ездил на работу на велике. (Работа позволяла) Как по мне самый быстрый вид транспорта. Реально проверял. Соперничать может только метро, если без всяких автобусов и т.д. Единственный минус, если груз более 5кг уже не так удобно, и не так быстро. Наезжал за день 20-40 км. без роблем, в удовольствие. Даже курить бросил, пока активно крутил. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121929 Опубліковано: 17 липня, 2018 (змінено) 22 минуты назад, Naval сказал: Пару лет ездил на работу на велике. (Работа позволяла) Как по мне самый быстрый вид транспорта. Если только работа рядом. А так, приезжаешь весь потный и с не приятным запахом. В +40 или -20 на велосипеде не особо хочется ехать. Поэтому этот вид транспорта зависит от погодных условий. Про скорость также могу поспорить, на моём пути в город имеется, подряд, 3 подъёма 27%. Пока их проедешь на велосипеде, не хило так устанешь. Змінено 17 липня, 2018 користувачем kostya1023 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121931 Опубліковано: 17 липня, 2018 5 минут назад, kostya1023 сказал: Поэтому этот вид транспорта зависит от погодных условий Вне зависимости от того куда и когда Вы едите на велосипеде! Вы всегда едите в гору и против ветра! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121940 Опубліковано: 17 липня, 2018 Я брал одежду с собой. Ехал в нормальной велоодежде. Подъемы решаются обычным шоссером. Ну собственно не вижу причин пользоваться в городе мтб в принципе. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121977 Опубліковано: 18 липня, 2018 12 години назад, Naval написав: Как по мне самый быстрый вид транспорта. Близькі емоції в мене були) Звірив час від дверей до дверей: дорога маршруткою на роботу долалась за 30 хвилин, пішки 40 хвилин Львів 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121984 Опубліковано: 18 липня, 2018 1 час назад, Наливайко сказал: Близькі емоції в мене були) Звірив час від дверей до дверей: дорога маршруткою на роботу долалась за 30 хвилин, пішки 40 хвилин Львів Пешком до метро 25 минут. А дальше еще ехать и ехать Киев. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121985 Опубліковано: 18 липня, 2018 Я було в студентські роки в універ пішки ходив (по карті 7 км), так також не набагато довше, але важче. Був випадок однокурсника бухого вів, на метро не встигли, пішли пішки, так майже до ранку його тягнув, при мінус 25. Як згадаю... прибив би того придурка, що пити не шарив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122009 Опубліковано: 18 липня, 2018 возвращаясь к теме, Был весной на тест-драйве харьковского электробайка, очень резвый аппарат! Да и парни постоянно что-то новое придумывают, из понравившегося - складная конструкция и версия с мотором в раме для раскрытия потенциала задней подвески по бездорожью. попробовов электробайк в горку, задумался а не поставить ли мне мотор-колесо на вел? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122105 Опубліковано: 18 липня, 2018 Как по мне то электробайк не альтернатива велику. На нем педали не покрутишь. Тяжел, весь в подвесках, а они реально жрут вашу силу при педалировании. Это скорее возможная альтернатива легкому мопеду или даже эндуро. Но мое имхо, электробайк проиграет легкому эндуро почти во всем, включая финансовую часть. (разве что по легче будет, да тихий) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122139 Опубліковано: 19 липня, 2018 2 часа назад, Naval сказал: . Но мое имхо, электробайк проиграет а если запас хода 200-300 км и делают их у нас? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122154 Опубліковано: 19 липня, 2018 В 17.07.2018 в 18:18, volod_m сказал: Мене здивувало те,що на самокаті з центру, на Сихів можна швидше добратись, ніж швидкісним трамваєм, тим більше що прокладені дорожки для роверистів. На рахунок "їздунів" , ситуація, на мій погляд помаленько міняється в кращу сторону.Є різниця як їздили 10 років назад і зараз. Ну треба ще було сказати , шо маршрут цього трамвая йде під затяжну гірку приблизно 1000-1200 метрів довжиною, де трамваї під гірку беруть добрячий розгін , і те що такий самокатик цю гірку взяв , та ще й на хорошій швидкості , це теж доказ можливостей девайсу . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122323 Опубліковано: 19 липня, 2018 21 час назад, Bogdan сказал: а если запас хода 200-300 км и делают их у нас? Доброго времени! Безусловно, это супер. У нас не так уж часто делают! Конечно этот сегмент "фандопинга" нужно развивать. Но, в видео говорится о 90км пробега и ср. скорости 25-55км.ч мах вроде там 75км озвучена. Время заряда 2,5 часа и нужна мощная сеть. Стоимость 3-5 килобаксов. Пихло 3квт. Теперь сравните стоимость питбайка кубиков на 80+. Он выигрывает по скорости, дальность не ограничена - заправок пруд-пруди, запы дешевле грязи. (если на електро сгорит контроллер - во сколько встанет замена?). Теперь по расходам на передвижение. При выиграше в стоимости квт электричества, по отношению к бензину, нельзя сбрасывать со счетов падение емкости батарей. А оно будет, и будет ощутимо в прогрессии. Стоимость батареи - львиная доля, в стоимости е-байка. В общем, как по мне, то пока батарейки не станут более доступными, тягаться с двс е-байкам рановато. Хотя самого все время подмывает собрать себе что-то подобное. Но пока развлекаюсь вот такими набросками: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах