#126844 Опубліковано: 15 серпня, 2018 (змінено) Приветствую сообщество! Неспешно клепаю фрезер чпу из того, что есть под рукой. Делаю почти год, в процессе проэкт корректируется под имеющиеся материалы и возможности. Чертеж покажу, конечно, но там черт ногу сломит по этому в широкие массы он навряд- ли пойдёт Из покупного только бэушные шаговики, ручной фрезер "Элпром", "висячие" валы ф20 на оси Х и Z, валы ф16 на опоре на ось У, драйверы tb6560 c китайской платой опторазвязки, зелёненькой такой, винты ф10 трапеция с самодельной капролоновой гайкой. Всё остальное точу\пилю на ТВ4 и на хромом НГФ-е. Всё как- бы уже должно срастись, но вопрос упёрся в муфты на двигатели. Понятное дело, что муфты делаю сам из дюральки, но вот где взять эластомеры для них? Вот такие: а ещё лучше такие По Интернету искал, но это похоже на всемирный заговор! За разумную цену не нашёл! А покупать по той цене, что есть- так лучше уж всю муфту в сборе купить. Как вариант, можно (и нужно) сделать самому, но какой для этого использовать материал? Силикон? Полиуретан? Литьевой скорее всего? Литьевой силикон продаётся для изготовления форм и рыбакам на приманку, но выдержит- ли он нагрузку работая в муфте? Змінено 15 серпня, 2018 користувачем newengine 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126853 Опубліковано: 15 серпня, 2018 А может лучше выпилить форму, обмазать силиконом манехо, дельше залить эпоксидкой? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126857 Опубліковано: 15 серпня, 2018 (змінено) Да, форма будет обязательно,но эпоксидка для этого жёсткая как по- мне. есть у меня демпферные резинки от мопеда вот такие они мягенькие, а есть ещё пожестче, вот такие вот если бы из чего- то похожего отлить Змінено 15 серпня, 2018 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126860 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Шукайте сиру резину, та запікайте в металевій формі з неї що хочете. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126861 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Когда делал ЧПУ из пантографа, сделал проще. Купил гофра трубу нерж. выточил две посадки под мотор и вал, и трубу залил эпоксидной к фланцам. Вечером фото с компа скину. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126864 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Может глупость сморожу - толстый шланг на хомутах Вас не спасет? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126865 Опубліковано: 15 серпня, 2018 8 минут назад, Zpmservice сказал: Может глупость сморожу - толстый шланг на хомутах если с литьевой резиной ничего не придумаю то буду рассматривать и остальные варианты, в том числе и толстый шланг так, что не стесняйтесь, рассказывайте , что у кого используется? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126866 Опубліковано: 15 серпня, 2018 , newengine написав: Да, форма будет обязательно,но эпоксидка для этого жёсткая как по- мне. есть у меня демпферные резинки от мопеда вот такие они мягенькие, а есть ещё пожестче, вот такие вот если бы из чего- то похожего отлить Спробуйте герметик для автоскла , по властивостям нічим не поступається резині 60-70 твердості ,для розділення форми обробити щільно безкольоровим кремом для взуття "Ківі" тіки потрібно декілька раз наносити , підсушувати , натирати форму кремом (інакше не відірвете ) , якщо хочете нероз"ємно зєднати дві полумуфти , то обробіть контактні поверхні тонким шаром праймером для цього герметосу , він чорного кольору , сохне дуже швидко . Герметос сохне приблизно 24 години , про усадку нічого не скажу . Це найдешевша альтернатива , бо ПУ двокомпонентний купите фасовкою від відра , а сира гума .... , поясніть як її вулканізувати ? Гріти дві полумуфти? Як контрольувати? Можливо звісно, але думаю що то не бюджетно , а зробити аби що , то навіщо ? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126872 Опубліковано: 15 серпня, 2018 48 минут назад, newengine сказал: если с литьевой резиной ничего не придумаю то буду рассматривать и остальные варианты, в том числе и толстый шланг так, что не стесняйтесь, рассказывайте , что у кого используется? Да нечего стесняться, самая простейшая демпферная муфта, которая позволяет нивилировать не соосность двигателя и вала - толстый резиновый шланг. Я использовал кислородный. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126873 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Так можна і цільнометалеву вирізати, якщо верстати у наявності, менше партитись 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126874 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Можна ще спитати у ремонтників взуття, у них є листова резина для підошви, з неї можна вирізати. 1 час назад, karp сказал: а сира гума .... , поясніть як її вулканізувати ? Гріти дві полумуфти? ТС шукає матеріал для виливання, тобто буде (або вже є) форма, якщо вона металева, то запіктаи можна і в духовці, прямо у формі. Звісно може з першого разу і не вийти, але там і режими не треба жорстко контролювати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126881 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Есть куча фирм, которые льют полиуретан практически любой твердости, нужно просто спросить у гугла. А если в форму заказчика, то это вообще три копейки стоит. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126883 Опубліковано: 15 серпня, 2018 (змінено) https://unitech.com.ua/mufty-kulachkovye-trasco/ 150 гривень за готову муфту це дорого? 50 гривень демпфер, і це металеві муфти. Дешевше поліамідні https://unitech.com.ua/mufty-s-poliamidnym-kolcom-sitex/ ще дешевше тільки шланг. тут просто мої сльози Прихований текст Я вже більше року роблю і переробляю токарний чпу, але в мене претензії як в целки до свого першого. Задовбався підганяти все вручну, а підганяти треба бо беру що дешевше, срана національна бідність. І останнім часом стараюсь шукати закінчене рішення щоб поменше напильником все доводити, так чомусь дешевше виходить в кінці. Змінено 15 серпня, 2018 користувачем Наливайко затриндівся 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126884 Опубліковано: 15 серпня, 2018 , Наливайко написав: 150 гривень за готову муфту це дорого? Тюблин, так оно готовое три копейки стоит. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126885 Опубліковано: 15 серпня, 2018 Посмотрите здесь https://elastoform.com.ua/ Я брал у них силиконы и литьевой полиуретан(твёрдый). Много чё прикольного есть и есно эт не реклама 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126896 Опубліковано: 15 серпня, 2018 1 час назад, Наливайко сказал: тут просто мої сльози +100 @newengine Вы ж вроде и на чипру писали адекватные темы, а тут как дочитал до конца, даже подумал что может троллинг такой. Мы покупали муфы как выше на фото (металл) но пластиковые, вроде они были 10-20 евро. Хотя если применяется дендрофекальный метод конструирования ( с гомна и палок) то да, это дорого 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126905 Опубліковано: 15 серпня, 2018 2 часа назад, Наливайко сказал: https://unitech.com.ua/mufty-kulachkovye-trasco/ 150 гривень за готову муфту це дорого? 50 гривень демпфер, і це металеві муфти. Дешевше поліамідні https://unitech.com.ua/mufty-s-poliamidnym-kolcom-sitex/ Спасибо за ссылку но есть подозрение, что цена указана за одну полумуфту (завтра уточню), добавим вторую полумуфту, добавим демпфер= 350 грн вроде- бы и не дорого но, мне надо четыре муфты, вроде- бы уже и дорого. Цена за сам демпфер терпимая но форму демпфера хотелось бы с прямыми лучами, так проще сделать полумуфты- фрезой два раза чикнул и готово. Теперь на счёт слёз: даже цена 50 грн за демпфер- откуда она взялась? Только из- за того, что подразумевается три буквы : чпу или cnc? Какая- то в них технологическая сложность заложена? Вон, те мопедные демпферы (несколько постов выше) у нас на базаре по 30- 40 грн а вес у них раз в 20 больше чем у чпу- демпфера... Ну ладно, это моя жаба разбушевалась. 36 минут назад, Stanley сказал: Вы ж вроде и на чипру писали адекватные темы, а тут как дочитал до конца, даже подумал что может троллинг такой. Мы покупали муфы как выше на фото (металл) но пластиковые, вроде они были 10-20 евро. Хотя если применяется дендрофекальный метод конструирования ( с гомна и палок) то да, это дорого Если бы я начал всё выкладывать на обсуждение форума в начале постройки станка то естественно большинство опытных людей сказали бы своё "фу-у-у". Понятное дело, что точнее, жёстче и надёжнее станок получился- бы на рельсах, на сервах, на цифровых драйверах, на литой станине , с правильным шпинделем и т.д. Но мы не ищем лёгких путей,тем более если с нами НГФ! Спасибо всем кто участвует в обсуждении, даже скептикам! По вашим подсказкам налажу производство демпферов и буду продавать их по 5 грн 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126908 Опубліковано: 15 серпня, 2018 53 минуты назад, Stanley сказал: ( с гомна и палок) а вообще, у друга была самодельная чпу, по дереву, то у его эти муфты были прикручены чуть ли не на саморезы) было смешно) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#126953 Опубліковано: 15 серпня, 2018 , newengine написав: Теперь на счёт слёз: даже цена 50 грн за демпфер- откуда она взялась? На тему законів ціноутворення за останні 70 років написані дуже толкові книги, в них спитати буде краще ніж у мене. В демпферах муфт використовують замість дешевого силікону дорогий поліуретан не просто так, поліуретан має відносно правильну твердість, дуже добре відновлює початкову форму, і взагалі тримає її протягом тривалої служби, силікон як шмарклі буде звисати з часом. Крокові двигуни не обертаються плавно, а стукають із кожним своїм довбаним кроком, тому і матеріал демпфера має бути відповідним. Плюс форма листків демпфера сферична не спроста вийшла, такі листки будуть півмуфтами стискатись по всій довжині, тоді як промені зірочки будуть витискатись назовні, сферичні довше служать. Ну це типу теорія для хорошого станка, якщо хочеш повторюваності позиціонування і не лазити потім до муфт. Хочеш робити сам? Нічого не маю проти. Нуууу майже я в таких випадках прикидаю: скільки буде коштувати модельний сирий поліуретан чи з чого там його роблять, супутня хімія, інструмент без якого ніяк, час щоб все зробити. Заливати сирець прямо в муфту вважаю ідеєю не дуже, бо демпфер бажано запхнути в півмуфти з хоч мінімальним натягом, тобто форму для заливки треба робити окремо. Кругляк, час на мехобробку. І порівняти. Схоже на тому сайті справді ціна за півмуфту, і того 350 грн за набір, 1450 за 4 муфти з доставкою без торгу Як на мене тут одне з двох: або з'єднати шлангом, непогана ідея взагалі то, або купити готові муфти. Але то ти рахуй для себе, в мене тут своя матриця 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127070 Опубліковано: 16 серпня, 2018 как и предполагалось, цена муфты в сборе у Юнитех 340 грн 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127071 Опубліковано: 16 серпня, 2018 Такое предложение: взять нужной толщины текстолит марки ПТК и выпилить на ЧПУ фрезере И дешево и сердито 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127076 Опубліковано: 16 серпня, 2018 (змінено) Дык в моём городе мой чпу будет первым так, что пилить буду на хромом НГФ-е Вариант муфты в моём исполнении: корявенький чертёжик: и то, что вышло: муфта в сборе: Змінено 16 серпня, 2018 користувачем newengine 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127078 Опубліковано: 16 серпня, 2018 Получился такой себе карданчик. Из недостатков вижу то, что резьбовая часть с резьбой М6 просверлена в поперечном сечении и зашплинтована винтом М3, остались стенки 1мм толщиной. Боюсь, что от нагрузки рано или поздно они (эти стенки) лопнут. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127081 Опубліковано: 16 серпня, 2018 Ось Зет имеет такой вид: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#127114 Опубліковано: 16 серпня, 2018 Про зет нічого не скажу, не думається мені зараз ніяк( А муфта, ну може я її не зрозумів, та бачу не карданчик а жорстку втулочну муфту. Момент вона звичайно передає, та її стараються не ставити на приводи осей не спроста. Ці 2 вали не вийде підручними засобами виставити ідеально на одну вісь, із максимальним відхиленням не більше 5 мікрон (на стелі прочитав, яскава дозволяє 2 сотки ексцентриситету, і то при наявності православної муфти), будь яке відхилення відіграється на найслабших ланках постійно їх згинаючи, і навантажуючи підшипники двигуна і опори гвинта. Останні міняти не проблема, а от кроковий двигун прийдеться викинути, бо ротор не можна витягати з кроковика, розмагнітиться. Зекономиш на муфтах, попадеш на двигуни. Може все таки шланг? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах