savelich

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    4/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    288
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    7

savelich last won the day on 28 октября 2018

savelich had the most liked content!

Репутация

229 Отличная

7 подписчиков

О savelich

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Посетители профиля

903 просмотра профиля
  1. Родная коробка (на электромуфтах) работала без проблем, но шумно, а я шума не люблю... ну, и опять же, хотелось попробовать что же оно такое тот частотник на токарном станке? Первые опыты показали, что нормально - тихо, плавная регулировка оборотов, в подарок автоматический, настраиваемый тормоз шпинделя. Двигатель 2.7квт, слабоват, мощнее под руками не оказалось, но стружку 2мм на сторону тянет спокойно, а мне больше и не надо... пока доволен.
  2. Трохи модернізую свій 1а616, ставлю частотник. Двигун (2.7 квт 1500об\хв) сховав в тумбу. Передачу від мотора до шпінделя переробив на поліклинову. Ще не закінчив, але вже пробував точити - нормально. Встановив діапазон частоти - 10...80. Великий шків на шпінделі діаметром 180, маленький на двигуні 70мм діаметром. Поліклиновий шків на шпінделі - то штатний текстолітовий з надітим на нього чавунним ободом, все скручене болтами. Частотник Данфос 4квт куплений на нашій барахолці.
  3. Что шумный - то да, коробка скоростей шумная. Вместо "ужасно жесткий" я бы написал "прекрасно жесткий". А вот что такое "стекляный" не понял. С остальными двумя пунктами согласен.
  4. Не во всем СССР делалось. Например, полученные заводом по разнарядке армянские станки иногда во избежание лишней головной боли даже не распаковывали, ждали срока, чтоб списать и сдать в металлолом.
  5. Користуюсь даним верстатом уже багато років. Нема питань. Для свого класу недоліків не виявлено. Беріть - не пожалкуєте.
  6. Если так, то брать волю в кулак и ставить бабки на подставки.
  7. Таки будуть брехати, але на скільки? Звичайно, якщо там будуть сантиметри неспівпадіння, то одне, а якщо долі міліметра, то та брехня навряд чи буде помітна. Автор не написав на скільки осі не співпадають, то й обоговорювати не дуже коректно.
  8. Если Вы не планируете шлифовать конические поверхности - то можно "забить" на эту проблему.
  9. Розповім про одного "майстра", який вже поднад 20 років заробляє гроші на тому, що псує якісні автомобільні запчастини заводського виготовлення, та ще й гроші за це бере. Скажу одразу, якби знав хто цей чолов'яга?!... то я за себе б не ручився... А що ви хочете - два десятиліття знущань хто витримає?... Ото ж - поки там депутати та міністри кумекають щоб ще здерти з громадян, які наважились забажати купити авто, нове задорого - у кого грошей багато, чи "євробляху" задешево, це ті, у кого грошей як у більшості з нас ледь-ледь, по догогах України їздять досить ще радянських "жигулів". А "жигулі" тридцятирічні - то вам не п'ятирічна "євробляха", а відро з болтами яке часто ломається... Так от, є в двигуні ВАЗа вал привода масляного насоса й трамблера, в народі зветься "порося". При капітальному ремонті двигуна в більшості випадків його треба ремонтувати - шліфувати й встановлювати в блок нові втулки під нього. Ремонтні втулки випускають з припуском на обробку - по технології спочатку вони запресовуються в блок, а потім розточуються під прошліфований вал. На фото показано як воно все виглядає. Монтажний зазор між валом і втулками приблизно 0.05мм. А тепер про того "майстра" і ту проблему, яку воно, щоб йому... вже два десятка років створює й без того бідним власникам "жигулів". Як я думаю, існує якийсь "дядя вася", що має гаража з токарним станком поруч з заводом, який ті втулки виготовляє. Можливо в того дядька хтось на тому заводі є, котрий ті втулки масово продає тому дядькові, дядько їх всі нівечить до невпізнаності, а потім продає, обзиваючи їх вже не ремонтними, а "стандартними" і бере за це гроші. Що з себе представляє та "стандартна" втулка після дядькових кривих рук показано на фото. Товщина стінки в різних місцях однієї й тієї ж втулки відрізняється на кілька десятих (!) міліметра, що видно на фото. То що ж буде з отвором під вал, коли ту втулку запресувати в круглий отвір блока?... Про які 0.05 мотажного зазору може йти мова?! Чому я пишу про одного бракороба - бо всі ті "стандартні" втулки мають один і той же , абсолютно ідентичний дефект. Що характерно - раніше, років з десять тому в запчатстинах продавали приблизно пополам - якісні й зіпсовані втулки. Останнім часом майже всі зіпсовані. Приносять блок в ремонт, а я не можу знайти цілу втулку, ні на авторинку, ні в магазинах... лише "дяді васіни" " стандартні"... Так я все це до чого - є підозра, що той "дядя вася" живе десь у Харкові, бо звідти в магазини по всій Україні ті втулки продавці й возять. Може є хтось з Харкова, хто знає того дядька - то скажіть йому, будь ласка, що таке робити не можна! Це ж диверсія проти держави - двадцять років - і одиним і тим же браком знущатися з авторемонтників всієї України...
  10. Наверное так, разве что ширна опоры увеличится вдвое, что иногда мешает. Но ставил задачу сделать максимально просто, нетрудоемко и с удовлетворительным для моих целей результатом.
  11. То так, але ще ж треба примудритися зробити ті диски з неабиякою точністю, загартувати їх... А тут зовнішня обойма підшипника вже досить точна від народження. Щоб оправка менше розпирала підшипники і цим не шкодила точності, можна поставити їх меншого діаметра... конструкція не без недоліків, зате таку "приспособу" можна зробити "на коліні" за день-два...
  12. Дуже вже не просто робити ті ножі. Купляти готові - дорого. Зробив собі отаке, як на фото. Похідний розбірний варіант. Вже показував, покажу ще раз, може комусь буде цікаво? Ролики - то підшипники, по ним оправка й котиться. Може точність не така, як у ножів, але ж працює...
  13. Дефіцит. Та й дорого просять. Якщо для настройки нутроміра, то користуюсь внутрішніми обоймами від підшипників. Не до мікрона точні, але доступні , тому є змога підібрати на свій смак...
  14. Зимой не очень, зато летом мы на коне - горячей воды и для душа и для кухни вполне хватает. Со второй, настоящей (не совсем бюджетной ) электростанцией та же ситуация - летом 1.5 квт солнечных панелей хватает на круглые сутки. Зимой основная функция - мощный бесперебойник с подзарядкой от солнца и от сети, что иногда очень бывает кстати.
  15. У Савелійовича зараз в пасмурну погоду воду гріє погано, доводиться час від часу підключати бойлер до мережі. Думаю десь так і є, як написав "Одесит" - приблизно 10 відсотків від літа. Цікаво, а в когось є діючий сонячний колектор (не електричний) на антифрізі, як він реагує на погоду й пору року?