• Объявления

    • Одессит

      Календарь чипмейкера Украины-2018   16.02.2018

      Заказы собираются здесь.
      Нужно определиться с объёмами печати.
      Прошу все текущие и предыдущие заказы указать (перенести) в этой теме!

savelich

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    171
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    3

savelich last won the day on 31 марта 2017

savelich had the most liked content!

Репутация

96 Хорошая

2 подписчика

О savelich

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Посетители профиля

457 просмотров профиля
  1. Шліфую алюміній (головки ДВС), багато років користувався Унізором. По Вашій рекомендації спробував Ферробетол-М - "небо і земля"! Не налипає, поверхня чиста "як заводська" навіть після шліфовки кількох головок підряд без правки круга. Дякую за пораду.
  2. Можна. Доводилося не один раз таке робити на 676 фрезерному. Дуже важливий момент - якомога точніше виставити ВФГ. Стружку знімає передня по ходу фрузерування сторона фрези, коли в процесі фрезерування поверхні головки почне торкатися задня сторона - то треба добитися, щоб задньою стороною вона злегка торкалася поверхні головки... в результаті посля фрезерування маєте одержати на поверхні головки рівномірну перехресну сітку слідів різця. Чим більший діаметра фрези, там більшу довжину головки можно перекрити, максимум - це хід стола плюс діамер фрези (насправді менше, залежно від діаметра фрези) . Бажано мати фрезу діаметром більше за ширину головки, щоб фрезерувати за один прохід...
  3. В кінці кінців, коли не дивлячись на всі зусилля й пригоди, на витрачений час одержите такий собі результат (циліндр з конусом, еліпсом, бочкою, сідлом і не зовсім тим діаметром на який надіялися) - то подумаєте: краще б віддав спеціалісту, заплатив гроші, й не мав би стільки мороки... Доводилося не раз переробляти циліндри, "розточені" без необхідного обладнання й досвіду... одного разу попався з "сідлом" аж 0.5мм... Не буду стверджувати, що самому не можна зробити як треба - можна, але ж якими зусиллями?... На відповідному обладнанні досвідчений розточник зробить таку роботу за півгодини з двома перекурами і точність буде в межах сотки. Ну, хіба є зайвий час і "спортивний" інтерес, то можна й самому погратися...
  4. Российских. Не имеющих аналогов в мире.
  5. Роблю все так, але грибком не користуюся, виставляю спочатку "на глаз", потім опускаю лапку центрошукача на потрібну глібину в циліндр, і "катаю" по кругу - зразу прекрасно все видно куди треба рухати блок, або циліндр... далі все точно так, як Ви написали... якщо "рука набита", то виставляється за хвилину. Центрошукач прикручується знизу прямо в торець шпінделя, закріпити та зняти - секунди.
  6. Даремно тут іронізують на рахунок цього верстата. Ніяка це не сверлилка, а класний точний розточний верстат! А от свердлити на ньому як раз дуже незручно (навіть проблематично якщо нема універсального шпінделя). Знаю, що пишу, бо розточив на такому вже не одну тисячу автомобілних блоків. Звичайно рухомий стіл - то добре, але не так критично для розточних робіт, як комусь може здаватися.
  7. Підтримую. Рухомий стіл - то великий плюс, але дивлячись на те, що на ньому збираєтесь розточувати. Якщо циліндри двигунів і подібне - то ніяких проблем не буде. У мене два таких працюють вже не перший десяток років. Виставляти елементарно - спочатку приблизно руками, потім мідною "залізякою" підстукнув туди, куди центрошукач показує, потім закріпив прижимом і розточуй - кілька хвилин, не більше.
  8. Невеличке доповнення - дуже важливо при обробці конусів виставляти різець якомога точніше по висоті, інакше замість прямолінійної образуючої виходить криволінійна...
  9. В посте выше уже признал свою оплошность, не сразу до конца вник в суть Вами написанного, сбили с толку заглавные буквы и много восклицательных знаков, а также намек на низкий технический уровень Одесской области... А шатуны таки будем растачивать, но не "райберить"...
  10. Не зразу зрозумів автора поста, на який відповів... та ж все одно в Одеській області втулки шатунів розточують, а не розгортають... І ще одна важлива деталь - відстань між осями нижньйої та верхньйої головок шатуна повинні бути однакові (в межах допуску) для всього комплекту шатунів. При розточці це легко виконати (при відповідній технології закріплення шатуна на верстаті), а от при розгортці ручним райбером далеко не завжди. Осі внутрішнього й зовнішньгого діаметру заготовки втулки не завжди співпадають... тому розточка, й тілки розточка! Хонінгувати - то вже як кому подобається і як різець заточений...
  11. Завод - виробник вимагає монтажний зазор між пальцем і втулкою 2...3 сотих. При менших зазорах буде загроза сухого тертя з неприємними наслідками для мотора й мотриста, який його збирав... крім того буде просто проблематично навіть зібрати шатун з поршнем.
  12. В Одесской растачивают на расточном станке! А разверткой люди разворачивают лишь в крайнем случае при отсутствии расточного. И то, перед запрессовкой новые втулки растачивают на токарном станке оставляя припуск на последующую развертку не более 1...2 десятых. При припуске 1мм разверткой вы неизбежно перекосите ось пальца относительно оси нижней головки шатуна. Кроме того, раз вы такой специалист - вы видели поверхность втулок посли расточки и после развертки? После развертки, разве если она спиральная, обработанную поверхность втулок только условно можно назвать круглой, там ямы и лесенки в несколько сотых. Поэтому, уберите часть восклицательных знаков и слово "разветрка" напишите маленькими буквами. Развертка - лишь тогда, когда нет другого выхода. И следите за техническим прогрессом.
  13. В Одеській дешевше - 100гр з перепресовкою
  14. Волю в кулак - і шукати третій номер, а краще цілий комплект. Все інше - марна трата часу.
  15. Механізм подачі - диференціальний гвинтовий. В одній половині "супорта" виконано різьбовий отвір (в моєму випадку М16\2. До другої половини прикручена планка з різьбовим отвором М18\2.5., відповідно, й гвинт має дві різьби. При обертанні гвинта в один отвір він вкручується за один оберт на 2мм, а з другого викручується на 2.5мм. Таким чином при обертанні гвинта подачі на один оберт маємо подачу 0.5 мм. В даному випадку різьба з більшим кроком на планці, а з меншим в іншій половині механізму. Якщо зробити навпаки, то поміняється напрямок подачі на себе, чи від себе при обертанні гвинта в одному й тому ж напрямку. Міняючи співвідношення між кроками різьби можно одержати різні виличини подач. Люфт і точність переміщення супорта залежить від точності різьби. Звичайно, величина подачі такого механізму обмежена, для великих подач треба мати довший гвинт... Але в моєму випадку (+\- 1мм) таке рішення цілком мене задовольняє...