duhovik76

Якість заліза у сучасних ел. моторах.

39 повідомлень у цій темі

Вітаю всіх! Так сталося що асинхронний двигун одного з українських виробників відпрацював менше трьох років і коли я його відправив до свого перемотчика, він порадив мені найти спалений донар під перемотку, або найти робочий двигун радянських часів. Бо залізо цього двигуна низької якості, і матати його він не рекомендує. Зараз я хочу купити на місто спаленого двигуна аналог але якогось іншого виробника. Хто що може порадить по цьому поводу. Буду дуже вдячний!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На чому має працювати той двигун? Його умови, в якому середовищі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

деревообробний станок під навісом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iгрек написав:

На чому має працювати той двигун? Його умови, в якому середовищі?

Тут напевно мова не про середовище , в якому має працювати , а про те , що там напевно трансформаторне залізо дуже низької якості ( низький вміст феросіліцію )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може хто розповісти як якість заліза впливає на роботу двигуна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, duhovik76 сказал:

Зараз я хочу купити на місто спаленого двигуна аналог але якогось іншого виробника. Хто що може порадить по цьому поводу

@032triton я про такий варіант. Міняти окремо залізо двигуна, то вже явний край ))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, duhovik76 сказал:

Може хто розповісти як якість заліза впливає на роботу двигуна?

 Різнится полем самозбудження. І як результат електрорухомою силою магнітного поля. 

 

...але то вже фізика старших класів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То я думаю купити більш якісний двигун, і незнаю який?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так поняв що всі Українські двигуни, як і Кітайські (Слово удалено системой), чи є якісь достойні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iгрек написав:

 Різнится полем самозбудження. І як результат електрорухомою силою магнітного поля. 

 

То сила тока буде в нормі як написано на шильді, а потуга буде менша. Я так поняв?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, duhovik76 написав:

То я думаю купити більш якісний двигун, і незнаю який?

У мене колись теж була проблема з пошуком малогабаритного , но якісного і потужного двигунця , і я знайшов собі ''задешево'' 400Герцовий двигун на 1 кВт з військової обладнання , з габаритами 370 ваттного звичайного 50 герцового !

Якість виконання та військова прийомка дуже рятувала при роботі з перевантаженнями !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, duhovik76 сказал:

Так сталося що асинхронний двигун одного з українських виробників відпрацював менше трьох років

А Ви не сказали головного - що ж саме сталося ?

 

У деревообробних, котрі працюють під навісом, найчастіші проблеми :

1. Власник просто спалив двигун, запхавши у станок не дощечку, а колоду.

2. Включив станка після довгої перерви, у сиру холодну погоду. Двигун відсирів, треба було підсушити.

 

 

Признавайтеся, що саме вчинили Ви  з бідолашним двигуном?

 

Тоді, можливо,  й не потрібно буде робити аналізи на феросіліций.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, 032triton сказал:

знайшов собі ''задешево'' 400Герцовий двигун на 1 кВт з військової обладнання , з габаритами 370 ваттного звичайного 50 герцового !

Так, але треба ж сказати  і про габарити блока живлення для того моцного "огірочка".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Так, але треба ж сказати  і про габарити блока живлення для того моцного "огірочка".

Частотників до 1500Гц є немало , доречі той двигунець до 1 кГц ганявся і працював  без нагріву !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

А Ви не сказали головного - що ж саме сталося ?

 

У деревообробних, котрі працюють під навісом, найчастіші проблеми :

1. Власник просто спалив двигун, запхавши у станок не дощечку, а колоду.

2. Включив станка після довгої перерви, у сиру холодну погоду. Двигун відсирів, треба було підсушити.

 

 

Признавайтеся, що саме вчинили Ви  з бідолашним двигуном?

 

Тоді, можливо,  й не потрібно буде робити аналізи на феросіліций.

Довайте полеміку не розводить! заклинив підшипник і провернуло його в підшипниковому щиті. включався він кожен день. його при необхідності посадим на фіксатор. Залізо не повредилось. Перемотчик говорить що не статор а концервна коробка і такий двигун я  б не радив перемотувати. але суть іде про те щоб купить якісний двигун. 

Змінено користувачем duhovik76
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, 032triton сказал:

Частотників до 1500Гц є немало , доречі той двигунець до 1 кГц ганявся і працював  без нагріву !

А не підкажете маркування того мотора? Шукаю щось подібне.

 

6 минут назад, duhovik76 сказал:

Довайте полеміку не розводить! заклинив підшипник і провернуло його в підшипниковому щиті. включався він кожен день. його при необхідності посадим на фіксатор. але суть іде про те щоб купить якісний двигун.

Шукайте японський або німецький мотор. Будь-якого виробника, головне країна походження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, duhovik76 сказал:

заклинив підшипник і провернуло його в підшипниковому щиті.

  але суть іде про те щоб купить якісний двигун. 

Зрозуміло, 

Можна пошукати совіцький, з чугунним корпусом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georg_Adolfovich написав:

А не підкажете маркування того мотора? Шукаю щось подібне.

АДС-1000 (букви ще якісь в кінці мвркування )

вага 6-7 кг ,  +/- 6 тис.об/хв.

Знайшов табличку !

 , 

Screenshot_20211108-002529_Chrome.jpg

Змінено користувачем 032triton
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, duhovik76 сказал:

Вітаю всіх! Так сталося що асинхронний двигун одного з українських виробників відпрацював менше трьох років і коли я його відправив до свого перемотчика, він порадив мені найти спалений донар під перемотку, або найти робочий двигун радянських часів. Бо залізо цього двигуна низької якості, і матати його він не рекомендує. Зараз я хочу купити на місто спаленого двигуна аналог але якогось іншого виробника. Хто що може порадить по цьому поводу. Буду дуже вдячний!

приїдьте ,цеж рядом ,виберете любий є й німецькі  всі в гарноиу стані різна потужність і оберти і дешевше ніж мотать

Змінено користувачем dfkthf
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, dfkthf написав:

приїдьте ,цеж рядом ,виберете любий є й німецькі  всі в гарноиу стані різна потужність і оберти і дешевше ніж мотать

Написав Вам! Чекаю відповіді.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, duhovik76 написав:

Я так поняв що всі Українські двигуни, як і Кітайські (Слово удалено системой), чи є якісь достойні?

Я купував новокаховські двигуни, то жодного поганого слова про них не скажу. Прекрасні двигуни. Брав кілька по 4 кВт і одного на 2,2. Замовляв зі сайту вентилятор.юа.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, duhovik76 сказал:

Може хто розповісти як якість заліза впливає на роботу двигуна?

Якість і самого заліза і як зроблений пакет впливає на втрати енергії у ньому. Під дією змінного магнітного поля в залізі створюються вихрові струми (струми Фуко), які просто відбирають частину енергії магнітного поля і нагрівають залізо. Тому пакет повинен бути набраний з ізольованих пластин і чим меншої товщини тим краще.

Другий параметр - втрати на "перемагнічування". Низькоякісне залазо намагнічується саме а не просто передає магнітне поле обмотки, і коли треба змінити напрям намагнічування то спочатку частина енергії втрачається на те щоб розмагнітити осердя з попереднього напрямку і намагнітити його на протилежний. Знову зайвий нагрів і менше енергіїї іде на обертання вала.

Також у низькоякісного заліза раніше виникає явище насичення (це коли при збільшенні магнітного поля обмоток осердя просто не здатне його передавати), це викликає непропорційне зростання споживання струму при навантаженні.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, DimonDSS сказал:

чим меншої товщини тим краще

Не совсем так. Зависит от рабочей частоты (длины волны).
Для работы на частоте 50Гц оптимальная толщина листа - 0,35мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

18 часов назад, duhovik76 сказал:

 Перемотчик говорить що не статор а концервна коробка і такий двигун я  б не радив перемотувати. але суть іде про те щоб купить якісний двигун. 

А він як це визначив, на глаз. чи прислухався до внутрішнього голосу?)

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, depomytymoped сказал:

Я купував новокаховські двигуни, то жодного поганого слова про них не скажу. Прекрасні двигуни. Брав кілька по 4 кВт і одного на 2,2. Замовляв зі сайту вентилятор.юа.

Якість виконання моторів в цілому досить непогана але є відмінність у габаритах ротора і статора, в порівнянні з Харківськими і радіанськими (можливо це і є "різниця у залізі"). Смію допустити це впливає на характеристики двигуна. Проте всі розміри для кріплення аналогічні з конкурентами.

Мав справи з двигунами 1,1кВт. Коли бачиш поруч Китай (Тм мотор -Нова каховка) і Промелектро - Харків, то різниця помітна. Навіть робив відео на цю тему. 

При купівлі китаю раджу замовляти на сайті ТМ мотор, бо всеодно відправка частіше всього йде від них, але через посередника який має свій відсоток.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку