Ремонт Примуса

Плавим алюминий

273 сообщения в этой теме

В 19.11.2017 в 11:28, lyvarnyk сказал:

Всім привіт.

Питання по алюмінію. Потрібно вилити шатун до газонокосарки. Який сплав краще обрати? Оригінал силуміновий, побило наніц. Може краще дюраль з ричагів від ауді?tmp-cam--740838666.jpgtmp-cam-1480798031.jpgtmp-cam-421278958.jpgtmp-cam-1266368395.jpgtmp-cam--1655052148.jpg

А в том вообще есть смысл? А если очень надо, то может лучше выпилить из мл5 или чего подобного? Точно не сломит) Только цена..(

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 19.11.2017 в 11:28, lyvarnyk сказал:

Потрібно вилити шатун до газонокосарки

Лет 10 тому делал из цельного куска Д16, для индийского компрессора, до сих пор работает без нареканий.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Брал себе тут https://optobaza.com.ua/p501949704-shatun-13h26h76-dlya.html не сочтите за рекламу,но наверное легче купить готовый.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, vadim1986 написав:

Брал себе тут https://optobaza.com.ua/p501949704-shatun-13h26h76-dlya.html не сочтите за рекламу,но наверное легче купить готовый.

Купити легше. Точно таких не знайшли, тому і прийшли до мене.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Щоб не створювати цілу тему спитаю тут 
 Сьогодні спробував плавити алюміній , плавив в  жест .банці (з під кофе , ітд ) посля того як заготовка захолола я її витянув із банки і роздивляючись перший досвід  плавки відчув легкий запах КАРБІДУ звідки він взявся ?   ,
алюміній був з насосів типу НШ-10 , "тигель " банка була  чиста 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, SkosarV написав:

Щоб не створювати цілу тему спитаю тут 
 Сьогодні спробував плавити алюміній , плавив в  жест .банці (з під кофе , ітд ) посля того як заготовка захолола я її витянув із банки і роздивляючись перший досвід  плавки відчув легкий запах КАРБІДУ звідки він взявся ?   ,
алюміній був з насосів типу НШ-10 , "тигель " банка була  чиста 

Якщо алюміній був з кремнієм (Si) то підчас правки він міх вступити в реакцію з вуглецем і утворити карбід кремнію:
Si + С = SiC
І якщо ви охолоджували виплавку водою то можливо гарячий карбокорунд зреагував з водою і виділив ацетилен (C2Н2), як це буває при взаємодії карбіду кальцію (CaC2) з водою:
CaC2 + 2H2O → Ca(OH)2 + C2H2

А можливо якось іншим чином...
 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ацетиленом часто пахнет, если схватившуюся заготовку бросать в воду.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 минут назад, ElectricMobile сказал:

Якщо алюміній був з кремнієм (Si) то підчас правки він міх вступити в реакцію з вуглецем і утворити карбід кремнію:
Si + С = SiC
І якщо ви охолоджували виплавку водою то можливо гарячий карбокорунд зреагував з водою і виділив ацетилен (C2Н2), як це буває при взаємодії карбіду кальцію (CaC2) з водою:
CaC2 + 2H2O → Ca(OH)2 + C2H2

Про чистоту Al я не впевнений ,але після того як заготовка охолола опустив її в воду 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, SkosarV написав:

Про чистоту Al я не впевнений ,але після того як заготовка охолола опустив її в воду 

Отже все як я і казав про воду, і у вас був силумин чи інший сплав алюмінію з домішками кремнію...

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, ElectricMobile сказал:

Отже все як я і казав про воду, і у вас був силумин чи інший сплав алюмінію з домішками кремнію...

Дякую , буду знати на майбутнє 
можливо ви знаєте що порадити літєйщику початківцю в плані літератури ? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, SkosarV написав:

Дякую , буду знати на майбутнє 
можливо ви знаєте що порадити літєйщику початківцю в плані літератури ? 

З доступних засобів радять сіль (NaCl) + соду (Na2CO3) завернуті в алюмінієву фольгу. По 1ч.л. на 3л розплаву.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, SkosarV сказал:

 після того як заготовка охолола опустив її в воду 

Рекомендую бросать в большой объём воды сразу, как только метал "стал" в форме. При резком охлаждении структура металла более мелкая и он лучше обрабатывается.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хто знає, мідь у алюмінію добре розчиняється?

Чи просто на дно осідає?

То реально буде, зважити і додати наприклад, 1.5% міді?

Але з гарантією, шо ті 1.5% не осядуть і не зависнуть, а таки розчиняться?

Ше мене цікавить як додають марганець і хром, так шоб вони розчинились? 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, 3121 сказал:

Рекомендую бросать в большой объём воды сразу, как только метал "стал" в форме. При резком охлаждении структура металла более мелкая и он лучше обрабатывается.

в сніг ставив 😁

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Этого мало. Даже в воде надо форму катать туда-сюда. Иначе паровая подушка ухудшает охлаждение.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Roma сказал:

Хто знає, мідь у алюмінію добре розчиняється?

Чи просто на дно осідає?

То реально буде, зважити і додати наприклад, 1.5% міді?

Только медь надо в пыль измельчить, температуру поднять до 1000"С и перемешивать. Только зачем оно? Можно просто ЦАМ взять. Он плавится при 400+"С и обрабатывается хорошо.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Алюміній дає карбід при плавці, який у воді швидко розкладається.

https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Карбид_алюминия

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 3121 написав:

Ацетиленом часто пахнет, если схватившуюся заготовку бросать в воду.

Силумін майже завжди забруднений  фосфідом і сульфідом алюмінію. Смердить не ацетиленом, а сірководнем і фосфорводнем ( фосфіном) . Чистий ацетилен має досить приємний кислувато-фруктовий запах. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мировая конкуренция 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Шановні колеги. Стикнувся з проблемою заготовки для трубогина. 

Шукати потрібний кусок можна довго і нудно, і ціна може бути дуже різною.

Була підкинута ідея вилити заготовку, а тоді вже її обробити.

Для розуміння розмірів прикріпляю деталь, яка має бути, по суті це має бути брусок 400х100 мм і тощиною 25-45, а може і навіть 55 мм, скільки таких форм треба буде декілька.

Ну і питання ціни звичайно цікавить.

alu.png

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, RoMANIAC сказал:

брусок 400х100 мм і тощиною 25-45, а може і навіть 55 мм

а полукруг дюралевый с радиусом 233мм и толщиной 51мм подойдет?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 години назад, bykreev написав:

а полукруг дюралевый с радиусом 233мм и толщиной 51мм подойдет?

може й піде, треба моделити і подивитись по розмірами під що його можна використати, але швидше за все з таким радіусом під малі труби, тому в ідеалі було б його ще розрізати на двоє по 24-25 мм.

А вартість яка? Можна в приват.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
32 минуты назад, RoMANIAC сказал:

А вартість яка? Можна в прива

3 цены лома или Ваши варианты

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас