Rat_stainless_steel

Більш потужний аналог СРСРовского Гнома

32 повідомлення у цій темі

Бачив колись на базарі більш потужний аналог СРСРовского Гнома.
Як він зветься?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це про лісапєд?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Rat_stainless_steel написав:

Гнома.

1.Гном - авіаційний зіркоподібний поршневий двигун. ( 30роки минулого сторіччя)

2.Гном -  настільний фрезерний верстат, щось схоже на НГФ.

3.Гном - паяльна лампа на керосині ( правда не СРСР а НДР). 

4.Гном-  слюсарна бормашина,70х років минулого сторіччя. 

5.Гном - жаргонна назва турбореактивного двигуна РД-45.

6.... 

7.....

 

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення,граматика
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

95% - бормашинка :-)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Rat_stainless_steel написав:

Бачив колись на базарі більш потужний аналог СРСРовского Гнома.
Як він зветься?

 

Foredom?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гном

IMG_20230918_211745.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мотоблок ще був. Й куєва купа іграшок...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прилад для випалювання "гном"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну шо ви тролите людину :) Зрозуміло ж що мова скоріш за все про бормашинку... 

 

Я б порадив не заморочуватися тим гномом. Оберти замалі. Краще зробити собі з того ж мотора від пралки з регулюванням обертів. 

 

Screenshot_20230919_113039_ua.slando.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4.Гном-  слюсарна бормашина,70х років минулого сторіччя. 

Начебто по профілю форуму усе зрозуміло, що за "Гном".

Моя 60-х років. Але у неї мала потужність. Хоча б ватт 700...
Foredom - треба дивитись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Я б порадив не заморочуватися тим гномом. Оберти замалі. Краще зробити собі з того ж мотора від пралки з регулюванням обертів. 

Мені навіть регулюванн обертів не потрібне: працювати буду як болгаркою зі щіткою на зачистку від ріжи. У двигуна від центрифуги стиралки замала потужність.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

У двигуна від центрифуги стиралки замала потужність.

Та ну. Скажете таке.

350-400Вт 10-12т об. Через понижуючий 1:2 + регулятор. В результаті 750-800Вт максимум при 5-6 т. обертів. Саме те що треба.

Параметри болгарки під крацовку на 100-115мм.

Сам іржу чищу старою болгаркою на 900Вт. 125мм крацовка. Буває забагато, плюс підшипники летять. Але вона у мене для того і служить, пережила не першу заміну.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Мені навіть регулюванн обертів не потрібне: працювати буду як болгаркою зі щіткою на зачистку від ріжи. У двигуна від центрифуги стиралки замала потужність.

Я про мотор від пралки-автомат. 

Особисто собі робив пару штук колись давно. Одна була з мотором від м'ясорубки. Там черв' ячний редуктор. Гнучкиц вал скручувала в бублик, коли закусювало :) Другу робив з мотора від дрельки і регулював оберти звичайним "дімером" - теж досить непогана штука вицшла. Наступна буде точно з колекторним мотором від пралки-автомат з регулюванням обертів. Потужності там вистачить :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, Si1ver написав:

350-400Вт 10-12т об. Через понижуючий 1:2 + регулятор. В результаті 750-800Вт максимум при 5-6 т. обертів.

Дуже цікава арифметика у вас. Якимось дивним чином при зниженні обертів збільшилась потужність. Взагалі то так жоден електродвигун не вміє.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

Дуже цікава арифметика у вас. Якимось дивним чином при зниженні обертів збільшилась потужність. Взагалі то так жоден електродвигун не вміє.

Мабуть, мова про момент на валу. Він таки збільшиться, але не вдвічі (бо щось редуктор таки вкраде).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, break написав:

Дуже цікава арифметика у вас. Якимось дивним чином при зниженні обертів збільшилась потужність. Взагалі то так жоден електродвигун не вміє.

Та ну? Невже? А коли на веліку в гору змінюєте передачу, що виходить? При тих самих обертах на педалях на колесі оберти падають, моща росте (звісно на колесі).

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я тим Гномом, з мотором на 90Вт,  половину "девятки"порізав в важкодоступних місцях! (іншу половину болгаркою). Вирізав ним всю їржу! Потім місяць заварював :) А без Гнома нічого б не вирізав (то нічого б і не заварив)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, ig3757 написав:

коли на веліку в гору змінюєте передачу, що виходить? При тих самих обертах на педалях на колесі оберти падають, моща росте

не росте моща.

Може збільшуватись момент. А потужність велосипедиста максимальна при 90-100 обертах на хвилину на педалях для звичайних велосипедистів і 120-150 для рекорсменів. Хоч в гору, а хоч з гори.

У електродвигуна у асинхронного максимальна потужність при обертах на 2-5 відсотки нижче номінальних (короткочасно, бо при довшому він згорає, та +20% від номіналу видасть), у колекторного - на максимальних обертах при споживаному струмі на десяток відсотків вище номінального, знову ж таки - короткочасно. При зниженні обертів вдвічі ви знизите потужність. В кращому випадку теж вдвічі.

Про мощу, момент і оберти приклад - потужність важких бульдозерів часто менша, ніж автівок, які возять гламурних блондинок. Тільки бульдозер тихенько пхне с своїми трьома сотнями коней пару кубів щебню перед собою, а жоповозка з тими ж трьома сотнями кінських сил просто вміє від нуля до сотні за шість секунд і нікуди не поїде, якщо під колесо покласти цеглину-другу. Потужність однакова.

Змінено користувачем break
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Si1ver написав:

350-400Вт 10-12т об. Через понижуючий 1:2 + регулятор. В результаті 750-800Вт

Что то я не понял,откуда дополнительные ватты взялись.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Видел ролик про мастерскую китайских костерезов.Переводят на стружку,страшные количества бивня мамонта.Работают абсолютно самопальными бормашинами.Подвешенный асинхронный двигатель,с ременной повышающей передачей на гибкий вал.Причем даже регулятор оборотов не видать,хотя понятное дело,могут себе позволить.Двигатель визуально к киловатту выглядит.И понятное дело,что в отличии от гнома и фордома,оно работать будет десятки лет.Вал конечно,и ремень,менять периодически.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Шевченко Дмитрий написав:

.Двигатель визуально к киловатту выглядит.И понятное дело,что в отличии от гнома и фордома,оно работать будет десятки лет.Вал конечно,и ремень,менять периодически.

А зачем такая мощь привода ручному инструменту ? Чтобы кисть при случае вывернуло, или гибкий вал порвало при перегибе . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мой вариант.Тех,180ватт,хватает с головой.Чего не хватает,так это регулятора оборотов.Ну и держатель надо переделать по уму.

20230920_075905.jpg

20230920_075913.jpg

20230920_075928.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, Cracker написав:

А зачем такая мощь привода ручному инструменту ? Чтобы кисть при случае вывернуло, или гибкий вал порвало при перегибе . 

Работа разная бывает,гибкие валы тоже.К тому же это не значит что они их на киловатт постоянно грузят.Видел когда то в каталоге бормашину.2 киловатта,с шестеренчатой коробкой передач.Сейчас не вспомню,но по моему там приличное количество передач было.Разный инструмент бывает.Чем асинхронный двигатель лучше щеточного,я думаю и так понятно.Мощьность,по необходимости.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, Шевченко Дмитрий написав:

Работа разная бывает,гибкие валы тоже.

Я не про разную , а конкретно про ту что Вы описали . Но тут я думаю объяснение немного проще - нежелание вкладываться в нормальный инстркмент.

11 година тому, Шевченко Дмитрий написав:

.Чем асинхронный двигатель лучше щеточного,я думаю и так понятно.

Асинхронный двигатель не лучше м не хуже коллекторного . Он просто другой . И возможности и задачи у него тоже немного другие . 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Cracker написав:

нежелание вкладываться в нормальный инстркмент

Не согласен со всем.Во первых там есть что вкладывать.Бивень резанный,несколько миллионов стоит.И асинхронный конечно лучше коллекторного.Просто потому что может работать десятки лет без обслуживания.Люди просто не хотят заниматься лишней работой.Их время очень дорого стоит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку